Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Inhoudelijk is het allemaal te walgelijk voor woorden, maar ohhhhh ik geniet ervan hoe Thierry Bidet op zijn bek gaat :clap:

3 likes

Deze houden we erin.

7 likes

Love the juice

20 likes

Elk uur gebeurt er wel weer wat anders, wat een soap. Echt heerlijk.

Al vind ik het wel super irritant dat het nu alleen nog gaat over Baudet en zijn gedrag en niet het antisemititische, nazistische en racistisch gedrag van veel meer van de leden. Hoezo was dat niet genoeg, hoezo ben je Ć¼berhaupt lid geworden of op de kieslijst gegaan als je dit allemaal niet vind kunnen. Dit kan niet nieuw gedrag zijn en tot een week geleden was het blijkbaar acceptabel.

13 likes

Zoooo die reactie van Thierry op dat telefoontje :joy::joy: ik ga stuk

1 like

Nou precies, ze zijn allemaal zo hypocriet. Alsof ze dit allemaal niet wisten en zelf heilig zijn. Eerdmans zei blijkbaar gisteren nog op de radio dat ie loyaal was aan Baudet. Toen was dat etentje ook allang geweestā€¦

1 like

Ha, leuk detail!

2 likes

Hahaha wat een dramaqueen

En wat heeft ie toch een slecht kapsel

the saga continuesā€¦

12 likes

Die Vlaardingerbroek is samen met een Front National aanhanger, over extremistische opvattingen gesprokenā€¦ wat een hypocrisie :roll_eyes:

12 likes

Visualisatie FvD momenteel

afbeelding

18 likes

Screen Shot 2020-11-26 at 20.10.49

haha en dat eronder.

7 likes

Wel echt de ultieme wraakactie als je ontslagen bent bij je werkgever. Kan me voorstellen dat het goed voelde, haha.

8 likes

Peter R de Vries pakt Joost Eerdmans goed aan bij Beau nu, heerlijk. En terecht. Eerdmans doet alsof hij helemaal verbaasd is over het gedrag van Baudet :joy: en nu lekker zn straatje proberen schoon te vegen door Baudet onder de bus te gooien, houd toch op

1 like

Vind trouwens dat dit lied nu niet genoeg aandacht krijgt!

6 likes

Echt what the fuckā€¦

Ik kan hier ook echt niet bij, zo fucked up.

Wat is met die prins Bernard belasting? Zijn zover ik met mn schele ogen kijk allemaal premium artikelenā€¦

10 likes

Hahahahahaha lekker