Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

19 likes

afbeelding

Ik wou dat er een crossover aflevering was van Forum voor de Democratie en Bassie en Adriaan.

14 likes

@Baron fijn dat je eindelijk krijgt waar je recht op hebt!

4 likes

Thierry: stapt zelf op

Ook Thierry: eR iS eEn CoUp GaAnDe!!!

22 likes

Eindelijk mijn geld, dat zal die frikandellen leren! Gehaktballen!!

Lijkt me overigens echt top als je rechter bent in zo’n zaak

8 likes

Fijn, kunde eindelijk een nieuwe telefoon kopen.

2 likes

Die hek al!

Edit: goeiemorgen, snap hem al hahaha

1 like

Zo sneu dit, die arme beestjes. Wanneer gaan mensen nou eens stoppen met het eten van dieren uit de bio-industrie :frown:

3 likes

Thierry is bij WNL en het is echt genant. Partijgenoten hebben telefonisch hun standpunt meegedeeld en hij valt helemaal stil. Ik kan het niet bijna niet aanzien :woozy_face:

11 likes

Ik wordt serieus fysiek niet helemaal goed als ik Baudet zie/hoor praten. Ik geloof ook direct alles wat er (negatief) over hem gezegd wordt, zoals die brief van Nicki Verweij.

Normaal ben ik altijd wel kritisch over wat er (politiek) gezegd wordt (als in: een verhaal heeft twee kanten) maar ik vind die Thierry zo naar dat ik mij helemaal kan voorstellen dat hij teksten uitspreekt als “ik heb er drie miljoen Corona doden voor over” en “iedereen die ik ken is antisemiet”.

1 like

Haha gisteravond bij Beau was het ook al zo’n genante vertoning

2 likes

Hij noemt 't een loopgravenoorlog :crazy_face:

2 likes

Vooraf opgemaakte tekst

Vooraf opgemaakte tekst

Is het het waard om terug te kijken? :stuck_out_tongue:

Mag dit even in een spoiler… :wink:

WNL

3 likes

Thierry: Forum voor Democratie
Ook Thierry: Als je niet met me eens bent rot je maar op

21 likes

Wauw, die brief van Nicky is echt shocking :sweat_smile: Zou me verbazen als hij zich hier nog uit kan lullen.

3 likes

Cd van jou, cd van mij
Cd van ons allebei
Maar gekregen van Thierry
Van Thierry dus van mij (Thierry)

5 likes

Ik vond Thierry en FVD al walgelijk, maar na afgelopen voorjaar met het mishandelen van een vreedzame demonstrant (onnodig tegen de grond werken en houden) heb ik nog meer een hekel aan ze