Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ja sow!!! dan spoor je toch niet.
Gvd man.

Wordt een heel ouderencentrum geëvacueerd en ga jij aan die mensen vragen of ze op vakantie zijn.
:face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik zag net ook een raar (vond ik) filmpje van een journalist die in de straat waar Peter is beschoten, heel kort na het nieuws dat hij was overleden ‘interviewde’ hij mensen die daar een bloem kwamen leggen of bij Peter stil te staan. Was weinig interview aan te noemen want de journalist zei vooral HEY HOI HIJ IS DOOD HE. De meeste mensen die daar stonden wisten dat nog niet want het was echt net bekend en die waren dus niet met hun telefoon bezig maar met aan Peter denken. Vond het echt een vies luguber ramptoerisme om de mensen die daar voor een neergeschoten, gewaardeerd publiek persoon waren, met een draaiende camera voor hun kop met een microfoon onder hun mond mede te delen dat hij toch is overleden en dan de reactie te filmen en uit te zenden.

5 likes

Gatver ja op dat soort momenten echt een hekel aan journalistiek

2 likes

Ik was er een uurtje geleden nog om een bloemetje te leggen en even stil te staan. Toen stonden er ook nog drie(!) cameraploegen te draaien en te interviewen. Werd ook niet heel goed op gereageerd.

Ja, rot op hoor. Laat de mensen even hun momentje hebben zeg. Film die bloemenzee en ga dan even lekker ergens anders in de weg staan.

6 likes

:roll_eyes:

:laughing: ongelooflijk. Lijkt wel Ge enStijl joh. Goed dat die man hem wegwappert, wat een loser
Edit: oh en ik denk dat het een oprechte vraag was maar hoe fcking onhandig en lomp kun je je vraag stellen

2 likes

Toen ik er vanmiddag was stond er ook 1 fotograaf. Op moment dat ik mijn bloemen wilde neerleggen ging hij helemaal klaar staan met zijn camera op mij gericht, toen heb ik mij snel half omgedraaid zodat ik met mijn rug naar hem toe stond.

Ik snap dat je je werk moet doen maar ga weg of zo. Ik kom daar om respect te tonen ik hoef niet ongevraagd op een of andere website of krant te komen

9 likes

Omg het fries nationalisme tiert ook welig SCANDAL

1 like

Er tu, Algemeen Dagblad??

https://www.ad.nl/binnenland/vakantieadres-van-doetinchemse-familie-opgeslokt-door-hoogwater-onze-wereld-staat-vandaag-even-stil~adfcb1c0/

3 likes

Onze wereld staat stil? Ehhhh

7 likes

AD heeft wel echt talent voor mensen vinden die precies lekker onsympathiek overkomen.

13 likes

haha oke ik geef toe het zijn niet alleen Amsterdammers die het doen, heel Nederland wil meedoen/mee “lijden”.

Ik wens deze mensen echt alle kracht en sterkte toe.

5 likes

Ja even een kaarsje branden

4 likes

Dit is wel weer een lekker geschreven stukje hoor, die vrouw zegt dat ze wil benadrukken dat het voor de inwoners natuurlijk vele malen erger is. Waarschijnlijk benaderd met ‘we zoeken een Nederlander die iets kan vertellen’ en dan wordt er zo’n artikel over je gemaakt haha nohhh

3 likes

Maar wat kunnen we nog meer doen jongens?

9 likes

Holy fuck wat een onbenullige arrogantie. Hij weet dondersgoed wat er moet gebeuren. Alleen dat kost geld of levert minder geld op. Fuck, dat.

2 likes

“Met het klimaat is echt iets aan de hand.”

???

No shit Sherlock

20 likes

Ik zag ergens een berichtje voorbij komen hier met iemand die geloof ik plek aanbood voor paarden.

Ik zie nu een website via facebook waar je jezelf kan aanbieden Hulp aan Mens en Dier

3 likes

Je kunt als zandzak wellicht dienen? :zipper_mouth_face: Kop zit toch al vaak genoeg in het zand als het op klimaat beleid aankomt.