Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Vreselijk. Jank gewoon weer lekker mee hoor. Wat hierboven al werd gezegd, wat een kutnieuws allemaal.

5 likes

Agosh, de oma van mijn vriend (92) is helemaal van slag en al de hele middag aan het huilen om het nieuws van Peter.

Ik kijk nu de uitzending van Boulevard en hou het ook niet droog hoor. Voelt stom want ik ken hem niet, maar het raakt me zo erg.

23 likes

Ik heb hetzelfde. Ben blij dat ik alleen ben, ff lekker potje janken :sweat_smile:

4 likes

Pfoe het moment dat die muziek begon te spelen schoot ik direct weer helemaal vol. Wat lijkt het me zwaar om daar nu deze aflevering te presenteren. Heel veel respect voor hen.

9 likes

Ik vind het wel heftig dat deze mensen nu een aflevering ‘‘moeten’’ maken na net een paar uur geleden zulk heftig nieuws gehad te hebben. Misschien willen ze het ook wel graag, maar lijkt mij erg zwaar. Je merkt wel dat het mensen zijn die gewend zijn om te praten. Ik vind het knap.

8 likes

Praten en herinneringen ophalen helpt wel vaak op zulke momenten en deze mensen zijn natuurlijk gewend om voor de camera te staan. Ik denk niet dat ze daar verplicht moeten staan.

1 like

Mag deze dag aub zo snel mogelijk voorbij zijn, wat een ellende en verdriet :disappointed_relieved:

4 likes

Wat een heftige tijd. Zoveel liveblogs tegelijk dat je niet eens weet waar te beginnen.

1 like

Ik vond hem eerst altijd een beetje een arrogante kwast, maar na al het nieuws eerder over wat hij voor de familie van Nicky Verstappen heeft gedaan en als je ziet hoe dat hem aangrijpt…ik vond hem daarna een stuk menselijker. Em dan zie je die beelden met zijn eigen kinderen als trotse vader…:pensive:

1 like

Waarom moet je nog benoemen dat je hem eerst niet mocht? Wat voegt dat toe?

27 likes

Ik vond hem juist heel erg menselijk.
Hij was alleen hard tegenover onrecht en dat lijkt me juist alleen maar goed.
Je zag op de beelden net ook dat hij heel vaak vol schoot.

25 likes

Als je hem een arrogante kwal vond heb je nooit langer dan 3 seconden naar hem gekeken en dan vind ik het onbegrijpelijk dat je een mening over hem vormt en verkondigt.

42 likes

Ik snap niet hoe je hem een arrogante kwast kan vinden. Hij stond op voor minderheden en schroomde niet om racisme en discriminatie te benoemen en daar tegenin te gaan. Hij nam het op tegen grote criminelen. Tuurlijk moet je dan geen timide mannetje zijn. Maar hij heeft zoveel mensen en families bijgestaan en bleef dat ook doen. Als eerlijkheid en strijdbaarheid betekent dat je een arrogante kwal bent dan hoop ik dat ook ooit te zijn.

43 likes

Hoezo? Ik had eerst een ander beeld van hem en dat is veranderd door wat ik de laatste jaren van hem gezien heb. Ik vond hem moeilijk te peilen.

1 like

Ik kwam dit net tegen op twitter :upside_down_face:

Inmiddels heeft Het Parool het al verwijderd. Paste ook in het rijtje van hoe betrek je iets op jezelf

10 likes

Iedereen mag zijn mening hebben hoor, maar blijkbaar verschillen ze.

1 like

Vind dit soort dingen echt leip he. Gewoon even tientallen miljoenen neerleggen hiervoor. Vraag me af, waar gaat dat geld van die veiling heen? Kan dat niet makkelijk terugvinden.

11 likes

Iemand is dood. Op brute wijze vermoordt. Ik vind het dan juist arrogant om even te komen melden wat jij persoonlijk van hem vond en hoe dat beeld veranderd is. Waarom denk je dat iemand nu op die mening zit te wachten? Vind het echt respectloos.

24 likes

Ik ben boulevard terug aan het kijken met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Hij heeft zoveel goeds gedaan. Dat is het. Hij heeft zoveel goed gedaan en hij was nog niet klaar. :wilted_flower::pensive:

15 likes

Fucking hell zeg. Wat een vermogen. En wat een risico om je kind met zoiets mee te sturen toch ook wel

2 likes