Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ja waarom is dit nodig, laat het die mensen even bezinken joh

4 likes

Pff er zijn altijd een aantal mensen die in je hoofd niet dood kunnen? Soort van onverwoestbaar titanium ofzo… en dan blijkt het toch te kunnen…

33 likes

Ik zit gezellig samen met m’n stagiaire te janken op kantoor. Wat afgrijselijk.

3 likes

Ben al 20 min aan het janken. Dit is zooo oneerlijk. Ik kan me echt niet voorstellen hoe zijn gezin en alle families die hij heeft bijgestaan zich moeten voelen. Echt vreselijk dit waar gaat deze wereld naartoe. Zo verdrietig dit.

9 likes

Wat een fucking tering wereld is dit. Wat een ellende

4 likes

Wat een verschrikkelijk nieuws. Had het ook niet meer verwacht of zo, met het verstrijken van de dagen dacht ik dat hij er heel heel langzaam wel bovenop zou komen. Geen nieuws is goed nieuws, dat idee.
Verschrikkelijk voor zijn familie en vrienden, en de families van alle vermiste personen waar hij zich zo erg voor inzette. Kan me voorstellen dat dit voor hen een extra klap is bovenop het al bestaande gemis van hun eigen geliefde.

6 likes

Wat een wereld leven we in zeg. Moet er echt een traantje om laten. Wat verdrietig dit

3 likes

Ja verschrikkelijk! De uitzending lijkt nu wel ineens plots uit de lucht…

Ik heb mijn tranen net ook maar laten gaan. Het voelt zo gek, ik ken Peter natuurlijk helemaal niet persoonlijk maar hij was er altijd. Elke dag was hij er wel en zag ik hem voorbij komen. Echt een onbewust onderdeel van het dagelijks leven wat ontastbaar lijkt zoals @nello al zegt. Echt een zwarte dag.

6 likes

:cry: zo treurig kan er echt niet bij.

20 likes

Verschrikkelijk. Kan niet bevatten dat hij echt dood is. Hij is precies zo iemand waarvan je verwacht dat ie er altijd is ofzo. Ik heb net een donatie gedaan bij de stichting van Peter, de Gouden Tip. Ondanks dat het streefbedrag al bereikt is zou het toch mooi zijn als er meer ingezameld wordt.

3 likes

Wat een vreselijk nieuws :sob: Ik wil heel graag een bloemetje neerleggen en een kaarsje branden in de lange leidse maar voelt ook ergens als ramp toerisme.

Ik ga sowieso nu even een kaarsje branden :cry:

7 likes

Precies dit. Ik had het er vanochtend nog over met mijn vriend. Ondanks dat je weet dat het door zijn hoofd was, hoop je toch door elke dag geen slecht nieuws, dat het beter ging. Hoe onrealistisch misschien ook.
Zit echt met tranen in mijn ogen.

5 likes

Wat afschuwelijk. Zo oneerlijk :sleepy: ook echt om gewoon woedend van te worden. Wat een wereld.

1 like

Ik zou het gewoon doen. Vorige week heb ik daar een bloemstuk neergezet en iedereen komt daar met hetzelfde doel, Peter steunen en nu herdenken. Ik las ook dat veel mensen het als een stukje afsluiting en verwerking zien. Doe wat goed voelt :heart:

3 likes

Ja hè, volgens mij is dat ook een beetje een mentaal iets, dat met elke dag die verstrijkt je met meer andere dingen bezig bent, en je steeds minder van het allerergste uitgaat ofzo. Ik hoopte het ook heel erg terwijl je nu idd denkt fuck, die kans was echt te minimaal.

Godver.

4 likes

Ik word hier zo naar van :pensive: rust zacht Peter :heart:

Vind het vooral een fijn idee dat Peter geen confrontatie hoefde hebben met eventueel verlies van lichamelijke functies en lange tijd uit de running zijn door verwondingen en trauma. Dat ie z’n werk wilde doen maar misschien nog wel lange tijd zou moeten dealen met wat hem overkomen is. Dat ie misschien niet meer had kunnen doen wat ie deed, zoals ie het altijd deed.

Hij hield rekening met de verschrikkelijke risico’s van zijn vak, is gestorven voor het vak waar hij zoveel van hield. Nu mag hij uit gaan rusten.

58 likes

Ja dat is ook zo! Ik loop zo na werk wel ff die kant op met een kaarsje mee. Als het dan ok voelt dan ga ik die sowieso neerzetten.

1 like

Hoop toch zo dat die Taghi en alle betrokkenen maximaal bestraft worden. En dat het eens klaar is met dit soort excessieve geweldplegingen. Maar vrees het ergste

20 likes

Ach wat enorm verdrietig. Dat hij na een week nog in leven was gaf mij de hoop dat hij toch zou overleven. Wat intens triest dat dat niet zo is.

2 likes