Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Godsamme ben er gewoon boos van.

4 likes

Wat een intense klote zooi.

2 likes

Wat een kut dag, ongelooflijk. Alleen maar vreselijk nieuws vandaag :sob:

4 likes

Gerri Eickhof is wel echt snel ter plaatse. Speedy Gerri.

3 likes

Ik vind dit zo ontzettend droevig.

R.I.P. Peter, tot het einde gestreden, rechtovereind :wilted_flower: On bended knee is no way to be free :dove:

8 likes

Wat een verlies, voor zijn nabestaanden, de mensen die hij met hart en ziel bijstond, en voor de rechtsstaat.

:sob::broken_heart:

Wat erg dat hij door zijn beroep - zĂł nodig en heldhaftig, het uiteindelijk met de dood moet bekopen.

3 likes

:heart:

Verschrikkelijk is het. Voor de nabestaande, maar ook voor al de families die hij heeft bijgestaan. Die krijgen nóg zo’n verschrikkelijke klap te verwerken. Wat een vreselijk drama.

3 likes

Ik hoop echt dat er iemand is die zijn werk voortzet. Er worden zoveel mensen geraakt door zijn dood, natuurlijk zijn directe omgeving en nabestaanden, maar ook al die mensen die altijd hoop bleven houden op gerechtigheid of duidelijkheid. Die hoop mag niet ook weg zijn nu.

9 likes

Godverdegodverdegodverdegodver. Echt verschrikkelijk.

Wat een direct gemis voor zo veel mensen.

Godver.

3 likes

Gadverdamme zeg. Zit al de hele ochtend het nieuws over Limburg te volgen. Zo erg en nu ook nog het nieuws over Peter. Voel me er gewoon echt even down door


2 likes

Pfff, ben ook echt aangedaan. Verschrikkelijk nieuws :pensive:

1 like

Godverdomme de tranen lopen gewoon over m’n wangen, zo oneerlijk en kut en klote voor de familie

9 likes

Las dat ie had gezegd dat hij dagelijks zo’n 100 (!!) hulpoproepen kreeg. Hij wilde ze ook allemaal zelf beantwoorden. Snap al die vragen wel, als je zoiets verschrikkelijks mee maakt in je omgeving zou je maar van Ă©Ă©n iemand willen dat ie je komt helpen en dat is hij
 Echt zo verdrietig voor iedereen.

8 likes

Wat vreselijk :cry::wilted_flower: Ik had nog steeds een kleine hoop
 Ben er helemaal van ontdaan

4 likes

Ah shit wat super heftig

1 like

Verdomme man :pensive:

Pff je hoort het verdriet van Kees van der Spek. Lijkt me vreselijk on dit net te horen en dan al deze vragen te moeten beantwoorden.

7 likes

Het AD heeft nu al een heel profiel geplaatst. Is dit een herhaling?

https://www.ad.nl/dossier-peter-r-de-vries-overleden/een-leven-lang-streed-peter-r-de-vries-tegen-onrecht-tot-het-hemzelf-trof~a6b76f10/

Wat een naar idee dat men hierop wachtte om te kunnen publiceren :sob:

2 likes

Ahhh Kees van der Spek die heel lang stil blijft als hem gevraagd wordt wat hij gaat missen aan Peter, en dan heel verslagen antwoordt: “alles” :sob:

38 likes