Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Wat verschrikkelijk, ik had echt nog hoop dat hij het zou overleven. Arme familie en nabestaanden ook :sob:

3 likes

Bah wat afschuwelijk.

Wat een rotweek is dit voor Nederland zegā€¦ Ik brand vandaag een kaarsje voor Peter R de Vries en een kaarsje voor alle slachtoffers van het water in Nl/Be/D. En ook nog eentje voor een kennis die overleden is.

11 likes

Godverdomme wat erg. Heb toevallig mijn moeder aan de telefoon en we schieten bijna vol. Wat een verschrikking. Had toch wel gehoopt en gedacht dat hij het zou overlevenā€¦

Ik had zoveel stille hoop dat hij er bovenop zou komenā€¦ Ben er echt misselijk van

4 likes

Wat een verschrikkelijk nieuws :pensive:

Ja dat is het idd. Hij is een BOA en hij moet samen met collegaā€™s door de regio heenrijden om te kijken of de rivieren overstromen. Alles wordt vervolgens doorgegeven aan de politie, brandweer etcā€¦

4 likes

Ik ben ook echt aangeslagen hierdoorā€¦

1 like

Jeetje wat verschrikkelijk zeg :cry: Ondanks dat het er zo slecht uit zag had je toch nog de hoop dat ie het zou redden. Echt veel aan 'm gedacht ook afgelopen week. Vond het echt een goed persoon die fantastisch werk deed en echt heel erg dat ie het met de dood heeft moeten bekopen en het niet kan voortzetten. Er is in NL ook niemand vergelijkbaars met hem, die zich zo hard bleef maken ook voor families van vermiste/vermoorde kinderen of familieleden en hun ook zo lang op persoonlijk vlak bleef steunen. Los van al het andere dat hij deed en hoe erg hij op kwam tegen kwalijke zaken, ook als dat betekent dat ie politie of justitie er erg mee bekritiseert. Zoveel meer dan een misdaadverslaggeverā€¦ Verschrikkelijk.

46 likes

Nou zeg, ik moet er gewoon een beetje van huilen. Wat ontzettend heftig.

17 likes

Ik ben er echt verdrietig van w t f en heel kwaad. Deze man was/is zo n fantastisch mens. Wat een shock zeg

7 likes

Shit ik heb echt tranen wat ontzettend heftig dit ik had echt anders gehoopt pff wat vreselijk voor alle nabestaanden en de families die hij zo goed geholpen heeft

1 like

Godver, ik kan wel huilen. Meer door alle nieuws samen en bah wat een wereld

Ze draaien nu op de radio het nummer Vlinder, van Rowwen Heze. Schreven zij speciaal voor de familie Verstappen en nu draaien ze het voor Peter. Kippenvel

22 likes

Verschrikkelijk. Zoā€™n uniek persoon met zoā€™n staat van dienst. Hop, weg.

6 likes

Echt heel heftig dit. Had ook toch nog hoop dat hij het zou overleven.

1 like

We zijn denk ik misschien Nederlandā€™s grootste (moderne) held kwijt. Echt, wat een nachtmerrie dit en voor alle betrokkenen

18 likes

en nog zoveel onopgeloste zaken waar hij zich met hart en ziel voor in wilde zetten. Eeuwig zonde en zo zo zo onnodig dit.

31 likes

Ja bizar, hĆØ. Hij hoort gewoon bij Nederland. En nu eindigt het zo.

@Friemel ik heb net ook een potje zitten janken van alle ellende. Wilde eerst mā€™n tranen wegslikken maar toen dacht ik: nee, ik mag best huilen hierom.

4 likes

Oh mijn god, kreeg een appje dat ik even nieuws moest kijken. Ben er echt even stil van, wat erg :pensive:

1 like

Beter is dit voorlopig de laatste extra uitzending van de nos hoor :pensive:
Verschrikkelijk nieuws