Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Vind dit zó verschrikkelijk triest en verdrietig. Beveiligers op zulke plekken vind ik sowieso echt ontzettend kwetsbaar.

Love that for him, maar dit is oprecht een van mijn irrationele(of toch niet?) angsten. Heb een keer 2 uur lang de hik gehad en raakte compleet in paniek, want na n tijdje gaat het ook pijn doen en dan denk je “dit is niet meer normaal, en stel t gaat niet meer over” etc.
Maar als iemand t overkomt, is hij wel een excellente optie.

5 likes

Wajoooo dit is echt wat je iemand toewenst maar nooit zal gebeuren, maar het gebeurt gewoon??? :exploding_head::exploding_head::exploding_head:

5 likes

Als maar genoeg mensen je dit toewensen, gebeurt het ook, zo blijkt. LOA :dizzy:

Ben overigens nog steeds aan het lachen hierom.

6 likes

Ja ik begin nu wel echt een beetje in het bovennatuurlijk te geloven door dit

4 likes

Gebeurt zeker wel eens. Bij sommige is er niets aan de hand maar bij sommige is het toch een uiting van een onderliggende ziekte. Soms zelfs kanker.

1 like

Oh dat is wel minder onschuldig dan ik dacht.
Ik bedoelde het als iets van ‘ik hoop dat je door de poep uitglijdt en dan in je broek plast!’
Maar ja no way dat dat gaat gebeuren.

2 likes

Dat heeft het universum mogelijk al een keer eerder bij Bolsonaro geprobeerd.

(Ja, sorry, ik wens ‘m op zich niks ernstigs toe, maar heb ook niet echt medelijden.)

20 likes

Gaat het trouwens goed met de mensen uit Zuid-Limburg hier? Ik krijg allemaal filmpjes doorgestuurd van familie over de overstromingen daar. Het gaat er best heftig aan toe.

Omg :sparkles::crystal_ball::crystal_ball::sparkles::sparkles:

2 likes

Gerri van de NOS moest natuurlijk vandaag in de regen staan in Limburg :see_no_evil:

wel echt heel naar voor de mensen daar en hun huizen…

14 likes

Ja het is best gek als opeens familie elkaar helpt terwijl ze eigenlijk geen contact meer hebben.

Ik zelf zit gelukkig droog (in de zin van droge voeten), maar het grootste deel van de fam woont in de omgeving waar de Geul stroomt.

Het zal een lange nacht worden.

9 likes

Hij is een soort Nederlandse superheld. Wat hij allemaal niet voor ons overheeft…

26 likes

Heel veel sterkte daar! Hoop voor jullie dat het waterpijl snel zakt. :hugs:

Zometeen een extra journaal want het gaat niet echt goed daar in Limburg :frowning:

Ik vind het zo onheilspellend wat er in Limburg gebeurt.
En dan de wetenschap dat dit soort extreme weerbeelden in de nabije toekomst veel vaker zullen voor komen.

Ik maak me echt heel veel zorgen over hoe het ons zal vergaan de komende jaren.

13 likes

Valkenburg wordt geëvacueerd lees ik? Ik hoop dat het niet te erg wordt maar volgens mij blijft het nog wel regenen vanavond.

2 likes

Amazoneregenwoud stoot inmiddels meer CO2 uit dan het absorbeert | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Jezus zeg :sob:

1 like

Ik kan gewoon niet in woorden uitdrukken hoe ongelofelijk kut en verdrietig dit is.

1 like

Bij mijn moeder gaat alles gelukkig goed, die zit buiten het kritieke gebied. Heb wel al van veel vrienden/kennissen gehoord dat het huis onder water staat en hebben en houden weg is gespoeld.

1 like