Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ja precies echt te zot voor woorden! En dan hebben we het nog niet eens gehad over de vreselijke arbeidsomstandigheden waar ze onder hebben gewerkt al die tijd.

3 likes

Mooi en droevig tegelijk. Mooi dat ze sturen op wat Peter graag had gewild namelijk dat 1 miljoen voor Tanja en droevig de onzekerheid over hun vader. Hoop echt dat hij het redt.

Royce heeft een jaar geleden een aantal van hier veel leed bezorgd met allerlei dreigbrieven op privé en werkadressen. Vind het zo moeilijk om hem nu in een andere rol te zien. Merk wel dat hij echt aangedaan is.

16 likes

Huh echt? Waarom? Ik zoek zijn naam op in de zoekfunctie maar kan niet echt iets vinden.

1 like

Misschien heb je meer succes met de zoekterm Royke

52 likes

En Google naar BOOS en A. Nnic

2 likes

Of Ro.yce r.oyce roy.ce

4 likes

Merk dat ik zelf minder moeite heb om Royce z’n rollen uit elkaar te houden. Niet per se om Royce maar om de rol van advocaten. Als advocaat werk je nou eenmaal voor je cliĂ«nt en doe je er alles aan zodat die daar beter uitkomt. Ook dat hoort bij “eerlijke” rechtspraak.

Na zijn gekloot bij mensen hier denk ik alleen: kut dat je advocaat voor kutmensen bent. Maar dat zegt eigenlijk weinig tot niets verder over hemzelf als mens. Vind het geen topgozer maar vind hem ook niet het tegenovergestelde. Los van “de zoon van” sta ik vrij onverschillig tegenover zijn persoon omdat het gewoon een vreemde is.


Overigens: 1 miljoen beloning voor Tanja is binnen, meldt de NOS :partying_face:

26 likes

So true. Goeie ouwe Gerri Eickhof op een tochtig plein, het beeld is op het netvlies gebrand.

1 like

Holy fuck 458 likes

Is dat een forum record?

7 likes

ik kan alleen maar denken: chill als je het hele forum mag gaan uitpluizen en er 200 euro per uur voor krijgt.
ach an.n.ic kan het missen neem ik aan

8 likes

Naar aanleiding van dit gesprek was ik nieuwsgierig naar Annic’s tegenwoordige bezigheden, maar ik kan haar Instagram niet meer vinden. Heb ik daar iets gemist? Ben ik geblokt? Ik vind er hier met de zoekfunctie niks over

Haar insta is annictenduiscom, maar ze heeft iedereen verwijderd en ontvolgd. Staan ook geen berichten meer op.

I love off-topic altijd, maar mensen misschien beter om verdere Annic et al niet in dit topic te bespreken? Ze is de titel nieuws, actualiteit en politiek echt niet waard :stuck_out_tongue: en als hier nieuwe berichten staan zou je denken dat er echt nieuwswaardige en belangrijke dingen aan de hand zijn. Toch maar in het mommybloggers als het moet?

10 likes

Ik ben het niet met je oneens, uiteraard zegt het wel Ă­ets maar ik zal als 't nog lukt er later op de dag nog op terugkomen waar de nuance ligt voor mij. Anders morgen.

Ik vond het wel indrukwekkend wat de vader van Derk Wiersum (vermoord als advocaat, om mogelijk dezelfde redenen als de aanslag op Peter R. de Vries) hier gisteren over zei in de rechtbank.

“Wiersum zei dat zijn zoon wilde dat verdachten hulp krijgen van de beste advocaten. Toen richtte hij zich tot de verdachten: “Als bewezen wordt geacht wat u verweten wordt, dan zou u zich moeten schamen.” Hij vroeg hun of ze erover hebben nagedacht wat ze teweeg hebben gebracht in het leven van een ander, dat twee kinderen moeten opgroeien met “een niet te helen kras op hun ziel”. Of ze erover hebben nagedacht dat wat ze hebben afgebroken, is wat ze nu het hardst nodig hebben: een advocaat.” (NOS)

Moest er weer aan denken door de zin hierboven, verder eens ook wel.

14 likes

Waar ik op hoop als ik tegen iemand zeg dat ie de hik moet krijgen:

38 likes
5 likes

10 dagen, omg! Ik word na 5 minuten al gek.

6 likes

Hehehehehe

2 likes

Ja zo vreselijk nieuws. Intens verdrietig.