Om van te kotsen ja.
Ik vind het wel droog dat ze die tweet over diversiteit hebben geretweet:
Snappen ze de grap niet? Vinden ze het hi-la-risch dat vrouwen niet in hun partij mogen?
Om van te kotsen ja.
Ik vind het wel droog dat ze die tweet over diversiteit hebben geretweet:
Jezus wat triest hahaha
SGP is schijnbaar ook voor de doodstraf in sommige gevallen
Ja logisch. Want een volwassen persoon doodmaken is geen probleem en een ongewenst klompje cellen verwijderen is onacceptabel.
(Ja lekker kort door de bocht dit natuurlijk, but still)
Deze tweet liet mij vandaag echt uit mijn vel barsten van woede. Echt hoe durf je?
Baas in eigen buik? Dat is niet meer van deze tijd!
ā SGP (@SGPnieuws) November 12, 2020
Er zit een baasje in die buik. Een groeiend, kwetsbaar mensje. š±
Laten we dƔƔr eens voor opkomen! #weekvanhetleven
Zie: https://t.co/ImVlEGxi1s
Daar gaat het hierboven over
Oh, sorry, moet ook geen 2 dingen tegelijkertijd doenā¦
What the fuck??? Mijn bloed gaat hier echt van koken. Hoe kun je zo denken. Ik gun elk lid van deze partij eeuwige jeuk. En eigenlijk ook voor elke gek die stemt op deze idioten.
Ik ben echt woest hierover ughhh. Al die klote mannen (wantja geen vrouwen bij de sgp) die iets willen zeggen over onze lichamen echt walgelijk
Baasje in je buik? Maar wat als het een meisje blijkt te zijn? Die kan natuurlijk volgens de SGP geen baas worden. Wat groeit er dan in je buik?
Hoooly fuck en dat filmpje met Vd Staaij, wal-ge-lijk. Lekker als man beoordelen wat wel en geen goede reden is voor abortus. Met dat achterlijke belerende zogenaamd zorgelijke toontje.
Vind het echt zoān nare ontwikkeling dat dit weer wat meer een issue lijkt te worden met een toename van demonstranten bij klinieken, dit soort initiatieven en onderzoek dat twintigers en dertigers inderdaad (Vd Staaij noemt dat ook) weer wat conservatiever worden dan de generaties ervoor bijv ook als het aankomt op abortus. Mag toch hopen dat dit geen voedingsbodem wordt voor de anti-abortus lobby.
Voor wie dit een interessant onderwerp vindt kan ik trouwens Reversing Roe op Netflix, over jurisprudentie en wetgeving (maar dus ook lobby) in de VS echt aanraden. Al is het echt geen vrolijk verhaal
SGP-ers en alle zwarte kousen zijn gewoon kutlullen eerstklas
Ken werkelijk geen 1 zwarte kous die deugt. #dat moest er even uit
Het is ook kort door de bocht, maar ik ken ze zelf ook en ze weten altijd weer hun opgebouwde credits te verpesten met een judgy toontje omdat ik op zondag boodschappen doen, omdat ik met mijn vriend ben gaan samenwonen voor we getrouwd waren, omdat ik de intentie heb om carriĆØre te willen blijven maken (ook wanneer er kinderen mochten komen), omdat ze horen dat mijn vriend wel eens kookt.
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik wil niet zeggen dat zwarte kousen slechte mensen zijn, maar hun denkbeelden maken wel dat ik gewoon echt niet met dat soort mensen om wil gaan.
Hier gaat mijn bloed dus echt van koken. Zulke mensen mag je van mij direct afschieten.
De officier van justitie gaf op vorige zittingen al wat schokkende voorbeelden uit de appgesprekken. Op een gegeven moment zegt de man in zoān gesprek: āKun je [naam dochter] naar me toesturen?ā Waarop de vrouw zegt: āIk doe er wel vast een pilletje in, dan gaat het makkelijker.ā In een ander appgesprek zegt de vrouw tegen de man: āZullen we samen nog een kind nemen? Dan kunnen we er lekker jong mee beginnen.ā
Dit houdt me de hele dag al bezig. En dat filmpje in dit artikelā¦ Wat een impact ook op de wereld sindsdien.
Ik zag dat er een docu op npo staat over de aanslagen op de Bataclan en de impact ervan, moet m zelf nog kijken.
@Shadina Geen woorden voorā¦
Holy shit wat erg dit
Dat vind ik ook altijd zo bijzonder. Tegen abortus want god beslist over leven en dood en blablabla, maar veel anti-abortus zijn dan wel voor de doodstraf.
Sowieso spreken zulke lui zichzelf altijd tegen. āalleen god mag oordelenā en ondertussen altijd met een wijzend vingertje anderen vervoordelen.
ānaastenliefdeā, maar ondertussen zieke mensen laten creperen en geen euthanasie toestaan.
Nee ik kan er niks mee.
Edit: Ohja en dat sommige gelovigen zo hypocriet zijn boeit me verder niet hoor, moeten zij weten. Maar ik heb er wel problemen mee dat ze zichzelf verheven voelen en hun bijbelboek aan anderen willen opdringen. Als je zelf geen abortus wil, niet wil winkelen op zondag, geen euthanasie wil, prima. Maar leg het niet op aan anderen. En daar gaat het mis want dat willen ze wel.
Ik snap ook niet waarom er in Nederland geen scheiding van kerk en staat is.
Nee maar we hebben ook een nieuwe generatie broedmachines nodig dus dat is natuurlijk ook heel handig.
Ik vind de term āpro-lifeā echt misplaatst want als je naar de USA kijkt zijn veel pro-lifers ook pro-doodstraf en pro-wapens. Dus ik noem het liever gewoon wat het is: pro-breeding.
Voor wie de kindeopvangtoeslag affaire interessant vindt om te lezen. Het is zo ontzettend kwaadaardig verlopen allemaal. Die arme mensen. Oh wees gewaarschuwd haha, het is een uur leestijd.