Pro het willen bezitten, beschikken en beslissen over vrouwenlichamen.
Niet jouw baarmoeder niet jouw mening, punt uit. Echt hoe de fuck moeten we hier nog steeds voor vechten. Fucking belachelijk.
Pro het willen bezitten, beschikken en beslissen over vrouwenlichamen.
Niet jouw baarmoeder niet jouw mening, punt uit. Echt hoe de fuck moeten we hier nog steeds voor vechten. Fucking belachelijk.
Op Netflix staat er ook een! Reconstructie van wat er toen allemaal gebeurd is daar
Wat vinden jullie van die situatie in Armeniƫ/Azerbeidzjan?
Vanacht is de eerste overdracht van grond, dus dat is wel spannend.
Ik vond het heel fascinerend toen ik studeerde hoe sommige jonge, streng-gereformeerde vrouwen waren. Harde werkers, zeer betrouwbaar om samen opdrachten mee te maken, erg meelevend en steunend als het met iemand even niet ging, maar wel extreem naĆÆef.
Geen idee of dit al eerder opgemerkt is, maar van de week las ik een stuk over de 2e man van de SGP en die was in zān nopjes dat zij de doodstraf willen invoeren
Dus tegen abortus zijn maar wel de doodstraf willen invoeren. Volgens mij staat er in de 10 geboden dat gij niet zult moorden, dus hoezo ben je dan toch ineens voor de doodstraf?
Edit: artikel opgezocht.
Nee nee nee, ergens in een bijbelboek staat: Wie des mensen bloed vergiet, diens bloed zal door de mens vergoten worden. Dus God is helemaal ok hiermee (aldus de partij). Vraag me dan af of arbortus ook hiertoe zou mogen lijden volgens hen, is voor SGP immers ook moord.
Alle gekheid op een stokkieā¦ Ik kan er echt boos en of verdrietig van worden dat er mensen zijn die achter het partijprogramma van de SGP staan. Sterker nog, als ik in een zelfde God als hen zou geloven - zou ik deze club ook zo jammer vinden voor het imago wat het de religieuze gemeenschap geeft. Voor mij voelt het allemaal als je verschuilen uit wat specifiek geselecteerde zinnetjes die ergens in een heilig geschrift staan - dikke prima maar val er anderen niet mee lastig.
En tbs, die staat niet zomaar na 6 jaar buiten.
Als je je ideeĆ«n dusdanig opdringt aan andere mensen (vrouwen) dat je hen de vrijheid wil ontnemen om zelf te mogen bepalen wat er met hun lichaam gebeurt, dan is het niet meer āgewoonā het juiste willen doen. Daar is niks gewoons aan, en ik vind de reacties en kritiek erop dan ook volkomen terecht.
Ja nou. Ik heb nu 3 dagen een poster voor de ramen hangen over abortus en vind ook al 3 dagen christelijke folders in de bus over zonden en de weg terugvinden naar god
Baudet stapt op!
Whaaaat
Haha zelfde idee! Ik kijk nu zān statement, maar die is ook weer heel onbegrijpelijk tot nu toe
Holy shit!
Laatste artikel vd Parool was ook echt walgelijk om te lezen
Ben geen fan van Geenstijl, maar de artikelen die ze de afgelopen dagen over JFVD hebben gepubliceerd vond ik ook erg juicy.
Is iemand hem ooit op Tinder tegen gekomen? Wat een vreemd figuurā¦ raar dat dit Baudet nou het laatste zetje geeft.
Tot ziens veenmol. Ik ga je niet missen.
Brrr van zijn uitspraken krijg ik echt kriebels. Wat is zān tinder dan, ook dit soort teksten?
Trial by media is wel zijn favoriete nieuwe uitspraak ofnie
Ze moet in elk geval blank zijn en blond haar hebben. Niet links zijn of enig gevoel voor compassie hebben. Geen idee, maar ik hoop dat hij eindigt als een oud mannetje die in de bar wat racistische opmerkingen maakt en dat iedereen hem negeert.
Ik snap niks van dat filmpje van Baudet op twitter. Hij zegt heel de tijd dat hij helemaal de verantwoordelijkheid neemt (voor wat???) en dat hij stopt. Maar hoe is stoppen verantwoordelijkheid nemen? Stoppen is toch juist iedereen in de stront laten zakken of wat