Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Hahaha, ik zou de rest van die quote weleens willen zien. “Fanatieke genderactivisten willen gendergelijkheid afdwingen. Wij daarentegen vinden dat die minderwaardige vrouwtjes lekker thuis moeten blijven en kinderen baren. Daarom krijgen ze 1000 euro van ons. Nou, niet die vrouwtjes natuurlijk, maar hun man. Die kan dan een auto kopen.”

15 likes

Ja maar daarom die bonus natuurlijk zodat dat electoraat niet uitsterft!!!

Nee hoor ben het verder met je eens, maar kom zelf uit een dorp waar de SGP al jaren de grootste is en m’n familie woont daar ook dus trek het me iets meer aan.

1 like

Voor €1000 ga ik echt geen vier kinderen baren hoor.

Edit: hahahahha ok en welke auto moet je daar precies mee kopen waar je met z’n zessen in kan?

22 likes

‘Het Nibud becijfert dat een kind tot 12 jaar ruim 50.000 euro kost . Dat komt neer op 4.320 euro per jaar. Kinderen in de leeftijd van 12 tot 18 jaar kosten gemiddeld een kleine 30.000 euro. Dat is 4.766 euro per jaar.’

Dus dat bedrag van de SGP dekt ongeveer de kosten van de eerste drie maanden van het kind. Top.

Zo’n lekker degelijk busje natuurlijk:
image
Kun je makkelijk met z’n zessen op zondag in naar de kerk.

10 likes

In de biblebelt wonen ook normale mensen :cry:

4 likes

Ik vrees dat je voor duizend piek alleen de versie kunt krijgen die je zelf moet duwen (maar ja dat gaat prima in shifts natuurlijk met 6 man).

5 likes

Ze rijden daar nog met paard en wagen toch. Dus ik zie het probleem sowieso niet zo.

2 likes

4 likes

Twijfel :thinking:

3 likes

Ik dacht meer aan dit. Lekker vechten om wie er tussen mams en paps mag zitten

7 likes

Oh een Multipla :heart_eyes:

2 likes

Hebben jullie hun kandidatenlijst al gezien, is eigenlijk gewoon 35 keer dezelfde man. Je zou 1000 euro moeten krijgen om ermee op date te gaan en die ideeën een paar uur aan te moeten horen.

Ergste vind ik overigens het gebrek aan ambitie. Dat jouw idee is dat er meer kinderen moeten komen a la. Kan je nog best wat voor zeggen. Maar zeg dan: met vier kinderen krijg je een serieuze bijdrage aan studiekosten, meer kinderbijslag of whatever. Duizend euro is niet eens een goede grote was/droogcombi.

9 likes

Heb je specifieke aanraders?

De auto op het plaatje is een Dacia dus dat is al een versie die je zelf moet duwen

(ANOTHER ONE DRIVES A DUSTER ur welcome)

1 like

Ja maar waarom moet je geld voor een studie voor je kinderen krijgen? Als het vierde kind een meisje is hoeft het niet eens een opleiding te hebben. Dan wordt het lekker een huismoeke.

Niet serieus

5 likes

Bleh ik zie wel steeds meer anti abortus of nee ik bedoel: pro-life achtige statements op sociale media… week van het leven. Flikker op, baas in eigen buik!
Pfff en ik werk op een kraamafdeling.

Nee noem het zoals het is: anti-abortus.
De term pro-life is enkel propaganda. Ze zijn niet pro-life, ze zijn anti keuze en anti abortus. De kwaliteit van leven interesseert ze geen bal

16 likes

Ja tuurlijk, bedoelde het eigenlijk sarcastisch. Echt een vreselijk domme beweging.

1 like

Zag dit net voorbij komen. Echt bijna precies hetzelfde verhaal als bij de zaak van Lucia de B, bizar. Ben benieuwd hoe dit verder gaat

Ik zag net deze tweet en ik kan gewoon niet in woorden uitdrukken hoe volkomen verachtelijk ik dit vind. Met je niet meer van deze tijd. Rot op zeg.

4 likes