Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Dit soieso niet. Want hij betaald wat jongens van de straat een zakcentje. En die jongens gaan hem toch niet verraden want dat kost hun hun leven.

2 likes

Nou dat, maar Taghi weet ook wel dat hij toch nooit meer vrij komt. Hij heeft echt niets te verliezen. Die maakt zich echt niet druk.

4 likes

Die moeder van Nicky Verstappen :pleading_face: In de eerste plaats natuurlijk de naaste familie, maar ik heb ook te doen met bijvoorbeeld de ouders van Tanja Groen omdat die er juist nog middenin zitten nu en Peter met van alles bezig is om aandacht voor die zaak te blijven houden.

21 likes

Ik kan er echt met met mijn hoofd niet bij dat een gozer denkt ‘nou ja weet je wat, goed idee dit, ik ga een aanslag plegen op een bekende journalist!’ (of een advocaat for that matter), ik zeg wel ja tegen deze klus. Hoe dom je ook bent iedereen weet dat dit alle grenzen overschrijdt (journalisten, advocaten, rechters, politici).

Of zouden ze ĂŒberhaupt geen nee kunnen zeggen trouwens?

4 likes

Nee same. Hoe langer ik er over nadenk hoe bozer ik er van word.

Gebeurd dit in het buitenland eigenlijk ook? Dat de onderwereld personen uit de bovenwereld omleggen met wat voor reden dan ook? (Er even voor het gemak van uitgaande dat de aanslag op Peter vanuit de onderwereld komt.) Of is dit echt typerend voor NL / de Mocromaffia?

In Mexico gebeurt het helaas wel veel (journalisten en politici).

3 likes

@Boommm @SoonSoonThings @Nefertiti ik denk dat mijn bericht verkeerd opgepakt is, sorry. Denk dat ik onduidelijk was. Ik hoef geen updates want het gaat me geen bal aan. Ik bedoelde meer dat ik het bijzonder vind dat het summier blijft (wat ook heel begrijpelijk en goed is denk ik). Omdat je vaak bij schietpartijen juist wel veel meer leest over hoe het gaat etc. Dus ik verwonder me dat dit nu zo prive blijft, omdat ik het gevoel heb dat dat ‘normaal’ anders lijkt te gaan.

Naar mijn idee is dit juist goed omdat wij geen ‘ recht’ hebben om te weten hoe het met hem gaat. Juist omdat dat iets is voor zijn naasten en zij ook in alle rust de tijd moeten hebben etc.

Dus sorry voor de miscommunicatie.

1 like

Dat ook.
Als je eenmaal in dat wereldje zit, heb je ook maar gewoon te doen wat je gezegd wordt. Helemaal als er tegenover staat dat je eigen familie bedreigd wordt.

4 likes

En Belarus ook.

Ik luister vaak de Holleeder podcast, en het is zo heftig, hoe het omgaat in die wereld. Ik vind ook echt dat mensen die deze drugs gebruiken een verantwoordelijkheid hebben aan de misdaad die daarmee gepaard gaat.

Over het algemeen zijn het hele jonge, weinig ontwikkelde jongens die deze huurmoorden plegen. Hun frontale cortex Is echt nog niet uitontwikkeld. Maar inderdaad hele families worden bedreigd. Dit vind overal ter wereld plaats in de drugsmaffia. In Marokko is recent de zoon van een rechter vermoord en natuurlijk ook de n’drangheta in ItaliĂ«.

9 likes

Dit inderdaad. Als je wel nee zegt, zeg je eigenlijk ja tegen je eigen dood. Of iemand van je familieleden.

Ik vraag me altijd af in welke enorme ellende deze jongeren verder verwikkeld zijn dat ze dit ĂŒberhaupt een optie vinden om ja tegen te zeggen. Absoluut niet om het goed te praten, maar ik kan er zo met mijn hoofd niet bij dat je, zoals jij ook constateert, geen milliseconde nadenkt over het nemen van een mensenleven.

Denk dat zo’n schutter dan wellicht ook meer ‘aanzien’ krijgt op de straat. En het geld lijkt me ook motivatie voor hun. Ze zijn vaak ook nog erg jong.

Die instagram accounts die gisteren voorbij kwamen met expliciete beelden, gerapporteerd natuurlijk, kreeg net dat rapport terug dat het niet in strijd is met de community richtlijnen van instagram? Wat is er in hemelsnaam dan wel in strijd met de community richtlijnen??? Wat een verknipte zooi zeg

5 likes

Vrouwen tepels

61 likes

Je was me voor :stuck_out_tongue:

In een docu reeks over de mocro maffia (ergens op Videoland) worden ook 2 gasten uit Spijkenisse in beeld gebracht. Dacht iets van Tony nog wat ofzo. En hij en nog iemand moesten bijv iemand liquideren terwijl ze dat helemaal niet wilden. Maar als ze eenmaal bedacht hebben dat jij een geschikte gast bent om zoiets te doen en je die opdracht krijgt dan moet je gewoon, anders ga je er zelf aan + je familie en je weet dat ze dat ook echt zouden doen. Naar de politie stappen is geen optie. Zelf onderduiken en naar het buitenland vertrekken zou dan nog kunnen (geloof dat sommigen uit die hoek dat ook gedaan hebben) maar zelfs dan weten ze je wel te vinden.

6 likes

Oh ja, en mooie vrouwen in bikini natuurlijk, vergeten. :cry:

Dat en dikke mensen. Verder mag je vanalles op het internet gooien

4 likes

Wow hoe is dit een vraag? Sorry hoor haha deze vraag vind ik echt verbazingwekkend.

18 likes