Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Maar waar komt Betty ook vandaan ineens? Heb haar nog nooit als verslaggever gezien

3 likes

en dan ook nog zeggen ‘maar dat staat er vast los van’

Hoevaak gaan we die man nog zien met zijn john vd heuvel is willem alexander verhaal

5 likes

Die man die zei dat John v/d Heuvel ongemerkt zwaar beveiligd wordt maar Peter R. niet. En dan zegt ie daarvoor nog heel onhandig: “echt heel overdreven” over de beveiliging van John :sob::weary:

Nou, toch niet zo overdreven, meneer de buurman.

8 likes

Op RTL vertelde de verslaggever net een warrig verhaal dat er een politie-inval in de McDonalds was toen zij op de wc zat ofzo, maar het was vals alarm hoor

2 likes

Ik zie die man nu al voor de 5e keer. Blijkbaar kan je Peter zo roepen.

3 likes

Ja alsof die daar even een hamburgtje nog zit te eten

2 likes

Deze man met de pet is precies zo iemand waar je nooit een camera op moet richten als je diezelfde dag nog naar huis wil

10 likes

Ja dan kijkt ie altijd even om

1 like

Ja en meneer van de Heuvel is net een spook. Je ziet hem nooit alleen op tv :joy:

4 likes

Ja sinds vandaag is de vega mckroket er weer. Je weet maar nooit.

10 likes

Zie Betty al met haar boek op haar enkels uit de plee stormen ‘WAS DAT HEM??’

8 likes

Sws heeft die man dat filmpje dat hij op tv is nu op zn telefoon en die laat die ieder nieuw persoon die hij tegenkomt zien.

5 likes

Ze komt niet echt adequaat over hĂš. Zou toch iemand flitsender verwachten. Het is nota bene Amsterdam.

2 likes

Oh absoluut! En dan begint hij tegen iedereen weer dat Peter altijd vriendelijk groet en gewoon zo over straat loopt. Maarrrr meneer van de Heuvel niet, die is net een spook of Willem-Alexander.

Morgen ochtend staat die man er nog

1 like

‘Ik zeg altijd al, ze moeten gewoon van de 6 bewakers die van der heuvel heeft 3 aan Peter geven probleem opgelost’

3 likes

Ik ben weer eens niet gebeld

Ik kan me wel voorstellen dat veel journalisten en verslaggevers nu zelf een beetje van de leg zijn. Nog los dat het om hun beroepsgroep gaat, zullen veel hem ook wel kennen als vakgenoot of privé.

2 likes

En die knul die dr naast staat ook :slightly_smiling_face::eyes::slightly_smiling_face:

4 likes

Oh jongens jullie hoeven hier geen avondvullende live uitzending van maken
 dit is toch niks zo

8 likes

Naaaa ik zie nu op de stories van marketingvrouw dat er een account op insta is dat peterneergeschoten heet??? en het account deelt meerdere beelden. En in de story van dat account staat serieus ‘sterkte Peter’ maar in de bio staat ‘Dm voor meer beelden’. Willen jullie dit account ook rapporteren?