Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Oh die verslaggever bij het VUmc heet Jeroen, ik dacht dat hij hier uitgemaakt werd voor een Jeroen

9 likes

was een bevestiging haha, hij is een Jeroen en hij is een Jeroen

7 likes

Dat vind ik juist het bizarre, Humberto etc werkt toch ook voor RTL? Dan is je collega nog geen twee uur geleden nog aan het werk geweest, gebeurt er zo iets en dan ga je het in de uitzending bespreken terwijl je geen nieuws hebt? Ik vind het echt vaag en beetje ongepast ofzo?

7 likes

Maar ja, is het een optie om het er niet over hebben?
Gewoon gezellig een antivaxxer tegenover een Diederik Gommers zetten? Of gezellig een artiest uitnodigen?

2 likes

hij heeft denk ik ook weinig keuze hierin, anders moet betty drie uur vollullen

3 likes

Oh Humberto weer hoor. ā€œleefde zoals hij leefdeā€

2 likes

vind alleen wel dat ze echt nare filmpjes kiezen

1 like

RTL is tegenwoordig echt van hetzelfde niveau als SBS en de Telegraaf zeg.

3 likes

Het zelfde gebeurde ook met Eriksen dat Afalay helemaal van de leg nog in de studio zat en Peres maar zijn best bleef doen. Op zo een moment zullen ze wel door moeten gaan, hoe vervelend ook.

7 likes

Ook alle beelden die ze nu van Peter laten zien, van die dit was Peter beelden. Terwijl helemaal niet bekend is hoe hij er nu aan toe is

5 likes

Ja hier zou ik niet voor gemaakt zijn, pfff. Doet me denken aan Afellay na de reanimatie laatst.

2 likes

ja dit, en hiervoor ook een waarin Peter zei dat het geen zin heeft om mensen te liquideren want er komt toch iemand erna die de waarheid aan het licht brengt :confused: vond ik een beetje ongepast

2 likes

Ik zit zelf helemaal niet te kijken, maar dat klinkt bizar inderdaad. Is vast een keuze van bovenaf regie/zenderbaas. Het is nu natuurljk ā€˜prime timeā€™ dan krijg je dit waarschijnlijk. Schakel zo alleen naar de persconferentie denk ik.

Maar RTL hĆ³Ć©ft toch niet hun beste CNN impressie te doen en constant blijven uitzenden?

Ze zouden toch ook kunnen wachten op de persconferentie.

29 likes

Auch, Humberto die steeds moet verbeteren dat Peter voor zover bekend nog gewoon leeftā€¦

3 likes

Bij Humberto krijg je gevoel van een herdenking ipv dat hij er nog is en vecht voor zā€™n leven.

1 like

Bij Humberto hadden ze het net over een reeks aanslagen, bedoelen ze er mee dat er vandaag meer is gebeurd of hebben ze het dan ook over Wiersum e.d.? Ik viel midden in het programma en heb dit even gemist.

2 likes

Ja ze hadden het over o.a. Fortuyn en Derk Wiersum eerder vanavond

1 like

Ze gaan dan ook waars fuseren dus tja :no_mouth::no_mouth:

1 like

Theo, pik, wat heb je het nou over IQs

8 likes