Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ja dat snap ik ook wel, gaat er om dat niemand op dit moment iets anders kan zeggen dan ’ o god wat erg’. Dat is mijn punt

1 like

Ik ben niet zo goed in kaarten lezen. Maar dit lijkt me nog best een aardig stuk lopen.

2 likes

facking Jeroen, echt zo arrogant tegen die bewaker ook

11 likes

image

12 likes

Wat vervelend dat ze bij Humberto vaak in verleden tijd over Peter spreken. Humberto net en Kees vd Spek versprak zich ook

3 likes

“Kunt u ons even ons werk laten doen?” :sob::sob::sob:

Goed dat die beveiliger er meteen op in haakte en zei dat hij zijn werk ook aan het doen was!

23 likes

Nou hé. Vind het heel raar dat ze hem zo bespreken alsof hij er niet meer is.

Ja nou inderdaad. Kees zei er nu iets over

2 likes

Nog even en ze gaan bij random mensen aanbellen ‘wat is uw reactie?’

8 likes

" Ja Peter kwam hier in het cafe een keer koffie halen. En toen wou hij 2 klontjes suiker en dat moment is me zo bijgebleven."

16 likes

Omg ik gebruik deze zo vaak en niemand snapt m ooit :sob:

3 likes

Hahaha ik kende deze niet maar zo is het precies

2 likes

Deze vrouw had het al over de nabestaanden??

1 like

Nee ze bedoelde de nabestaanden die Peter bijstaat (zoals de ouders van Tanja groen)

Oh oops :x

1 like

Bij sbs6 komt er ook standaard bij een misdrijf een buurvrouw in beeld: ja hij zwaaide altijd zo vriendelijk.

Oh op rtlnieuws nu ook een man.

2 likes

Jaa die man “Ja hij groete nog even vanochtend”
Ah ja. Veel zeggend

6 likes

tis maar goed dat ik nooit m’n verhaal aan de story heb verkocht anders stonden ze nu bij mij op de stoep. flauwe grap :sweat_smile:

1 like

Hahah ja die!

Ik snap die mc donalds inval ook niet. Alsof die dader daar nog ff lekker is gaan zitten eten. Zit daar 50 meter verder op.

8 likes

Betty zat dus even op de wc van MCDonalds toen werd de McDonalds ontruimd. Aldus haar toevoeging.

19 likes