Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

@strudeltje geef ze nou geen extra aandacht door dit hier te delen. Dan geef be ze juist wat ze willen: extra aandacht.

5 likes

Wtff

gods echt he, ben ook altijd verbaasd dat jan en alleman er dan iets over te zeggen heeft, nu ook Knoops, waar slaat dat op

4 likes

Nou ja hij wordt gevraagd om een reactie denk ik? En het is in principe wel zijn werkgebied verder.

Jezus deze journalist bij rtl nieuws. Luister gewoon even en verplaats je

7 likes

Jeetje die medewerker van het ziekenhuis

3 likes

oh dit is geen Twitter filmpje ofzo, dit zag ik toen ik het nieuws keek en is mijn filmpje mocht daar misverstand over zijn, was gewoon verbaasd over de mensheid maar snap je punt

Nou rtl nieuws vind ik niet kunnen. Waarom filmen bij het zkh? Wat geeft dat voor toegevoegde waarde? En dan een beveiliger belachelijk maken.

22 likes

Plus @strudeltje geef ff wat context bij waarom je iets deelt, dan weet ik of ik het wel wil aanklikken

3 likes

OMG gaan ze nu filmen bij het ziekenhuis wtf

1 like

Jezus, je mag daar gewoon niet filmen, ga gewoon weg met je ‘we zijn live’


12 likes

het zijn twee jongens die een selfie maken voor het lint van de politie in de straat van

1 like

Ja wat was dat nou weer voor schaamteloos gedrag? ‘Mogen we gewoon ons werk doen?’ Ehh ja dat doet die bewaker toch ook? En ook nog even zeggen dat hij live op tv is als hij vraagt of hij niet gefilmd kan worden.

13 likes

Ik vind Hiddema ook een beetje gek bij Humberto. Wat een speculatie

Edit: en ze laten de beelden geblurd zien?? okeeee

4 likes

Ik vond dit ook super raar??? Niemand kan wat zien dus dat beeld is niet eens van toegevoegde waarde. Misschien is het de emotie/adrenaline maar dit vond ik respectloos naar die beveiliger die ook z’n werk aan het doen was.

@Neverland oh, veel dubbelposts vanavond :frowning:

4 likes

Voor iedereen die wil weten wat er is gebeurd hier wat verhelderend beeld van de NOS

12 likes

Knoops werkte nauw samen met hem in de Puttense moordzaak. Hij kende hem dus waarschijnlijk erg goed.

Ik snap ook niet dat er een extra uitzending van Op1 komt. Wat ga je daar zitten doen dan met z’n allen als er zo weinig bevestigd is, lekker speculeren? Hou op

4 likes

en dat vragen van “waarom mogen wij hier niet staan” echt wtf

2 likes

Het lijkt echt alsof die mensen denken dat ze er recht op hebben om stante pede ALLES te weten. Zijn toestand is toch geen gemeenschappelijk goed? Walgelijk gewoon

12 likes