Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Dit artikel van de nos vind ik ook zo vreemd

Die tweet van Wilders, waarom zou je dit vermelden?

De quote ‘dit raakt de journalistiek recht in het gezicht’???

2 likes

Bemoei je niet man

Maar Wilders moet er wel een draai aan kunnen geven voor zijn eigen gewin he.

2 likes

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Anyway. Tis echt erg. Verdachte opgepakt, maar we weten allemaal dat dat wss een jochie is die dat neerschieten dan in naam voor een ‘master crimineel’

4 likes

Mens denk eens om je bloeddruk.

4 likes

“Oh nee”???

1 like

Jeeezus hele leidse plein staat vol. Ramptoeristen. Wat wil je zien…

4 likes

“Oh nee”, schrijft Lammert van der Raan

Understatement van de eeuw

10 likes

wat een sensatiezoekers :woozy_face:

7 likes

Ik ben rustig hoor

Maar tijd en plek voor alles
Jammer dat mensen dat niet snappen dat het soms ff niet om jou en jouw gevoel gaat.

4 likes

Je kan ook overdrijven zeg. en een beetje rustig doen met je woordgebruik.

11 likes

Gaan gewoon naar de Starbucks ofzo. Hoop ik. Maar idd. Wat doe je daar nog…

2 likes

Oké mama

Kunnen we het nou weer ff over het daadwerkelijke nieuws hebben Ipv deze tonepolicing

Dankuzeer

2 likes

Ik wil nu zo graag horen dat mensen eigenlijk wel goed zijn en dat het een klein clubje is die het verpest. Bah, alles hieraan is kut. Ga wel voetbal kijken ofzo. Heel veel sterkte voor hem en z’n naasten.

1 like

Jezus wat ongelukkig van Thomas

1 like

van de vereniging voor journalisten zelfs :exploding_head:

1 like

nee als je het beeld op tv ziet zie je dat ze daar echt staan bij het lint waar de straat afgezet is de straat inkijkend :roll_eyes:

Je zou bijna denken dat hij het expres deed

Wauw…. Gaat het verder goed?

Hoe dan ook; wat mij zo verwonderd is dat mensen op Twitter / Nu waar dan ook allemaal zo verontwaardigd reageren “ dat dit het land is waarin we nu wonen” “ er zomaar journalisten worden neergeschoten”.
Dan denk ik jemig onder welke steen in Schubbekutteveen heb je de laatste tijd gewoond? Dit soort acties gebeuren al decennia lang… En het is ook niet dat Dieuwertje Blok ineens wordt neergeschoten. We hebben het hier over een misdaadjournalist die waarschijnlijk al jaren met een kogelvrij vest rondloopt omdat hij wéét dat dit een risico zou zijn.

Begrijp mij niet verkeerd; ik vind het afschuwelijk en het zou niet ‘normaal’ moeten zijn, maar in mijn opinie is dit nu niet ineens iets van de laatste tijd in dit land…

Toch?

16 likes

ja misschien dacht ie wow goed gevonden van mezelf ofzo
nou nee

1 like