Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Dat doe je toch direct? Die gast moet asap opgepakt worden!

10 likes

Ik wil net zeggen, hoe zie je dit gebeuren maar denk je: nah ga eerst naar huis, daar is mijn telefoonbereik beter ofzo

6 likes

Ja ik kreeg dat filmpje in een groepsapp, heb m niet geopend maar je ziet wel hem van dichtbij met bloed bij z’n hoofd in de ‘voorvertoning’. Ik had dat echt niet willen zien zo voor het slapen gaan? Weet jij veel in wat voor mood iemand is? (Zeg maar naast dat het ongepast is tegenover het slachtoffer)
Heb degene er maar op aangesproken, ook iemand van wie ik het totaal niet verwachtte dat ze zoiets zomaar door zou sturen eigenlijk.

Ok het antwoord was “oh sorry ik had daar niet bij stilgestaan” en ze deelt hem opnieuw met een ‘triggerwarning’ dus nu kon ik NOG een keer de voorvertoning zien en moest ik er naar kijken en op stilstaan met mijn duim om hem te verwijderen :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

1 like

Hóé maak je dit over jezelf?
In welke fucking mood wil jij wel een gewonde man zien? En Wtf heeft slapen ermee te maken

Raar bericht

31 likes

Op Twitter staat nu wel dat een auto is klemgereden door de politie id buurt. Laten we hopen dat ze de dader in ieder geval te pakken hebben :fearful:

2 likes

Je neemt het vrij letterlijk volgens mij?

5 likes

Ze bedoelt het vast niet kut ofzo, sjonge.

4 likes

Zal wel weer een loopsoldaat zijn van de echte dader

2 likes

Ah jongens kom op, jullie hebben gelijk, maar wie weet is de partner van @Nysmn heel erg geschrokken en reageert nu even “onlogisch” en niet “zoals het hoort”. Ik ken mezelf, ik zou waarschijnlijk trillen als een rietje en pas durven bellen als ik thuis op de wc zit ofzo met de deur op slot.

Een paar jaar geleden was ik in een stad toen alles ook was afgesloten en ze op zoek gingen naar een schutter. Nou ik kon echt niet meer logisch denken hoor.

3 likes

Ja en dan heb je een minion opgepakt. Jonge ventjes schieten tegenwoordig voor 12.000 euro iemand neer. Degene die hoofdverantwoordelijk is, heeft waarschijnlijk al niks meer te verliezen.

12 likes

Ik zie idd ook dat ze op de A2 bij Breukelen iemand gepakt hebben. Please laat dat hem zijn.

Waarom zou je dit ook filmen. Gadverdamme

2 likes

??

Bedoelt het niet kut? Er is een man doorgeschoten en Ipv dat je denkt Jezus wat heb ik eigenlijk respectloze kutvrienden die dat als amusement sturen, ga je klagen wat je hebt moeten aanzien.

Alstublieft zeg. Beetje respect voor de ernst van de situatie is wel gepast zeg.

1 like

Ik vind de mensen op twitter ook zo stom die zeggen “Ja ik mag hem niet maar dit gun ik hem ook niet” Wat lief dat je hem dit niet gunt sgat

34 likes

Ik wilde hier even een heel paragraaf over informatiemanagement typen, maar door de omstandigheden kom ik hier later wel even op terug :sweat_smile:

1 like

Pff rustig maar hoor.

Nou niet persĂ© in een mood wel heel graag maar voel ik me er in ieder geval niet zo naar door en blijft het in m’n hoofd spoken en kan ik er niet of slecht door slapen.
Begrijp je aanvallende verbazing niet echt en ook niet zo chill omdat ik net tot 2 keer toe dat fucking beeld heb moeten zien en daar al misselijk van ben.

Ik reageerde gewoon op Soy Peor en was geschrokken dat mijn vriendin dit deelde, ik vind je reacties echt buitenproportioneel aanvallend

5 likes

Ja gewoon bek dicht tot we meer weten

Maar dat kan Twitter nooit. Die gaan altijd speculeren zonder het met zoveel woorden te zeggen.

1 like

Doe even normaal

3 likes