Ik heb van de week deze gekocht, maar ik ben geen fan.
mierzoet en daar houd ik niet van.
Oeh jammer! Ik heb de speculaasvariant geprobeerd (geen speculoos brr smerig) en die vind ik echt heel lekker
Wow deze moet ik eens proberen dan! 3 minuten!!!
Ken je de smaak van Lindemans kriek? Is deze zoeter of zuurder? Ik was er super benieuwd naar maar jouw review doet me toch twijfelen!
Tip voor de mensen die graag een Big Mac achtige saus willen thuis: koop andalouse bij de toko of Turk! Echt de lekkerste saus, Big Macsaus-achtig maar dan lekkerder en een kleeeein beetje pittig soms
Goede tip, ga ik doen!
De reden dat ik deze cherry van La Chouffe niet zo lekker vond is omdat er een te zeepachtige smaak aan zit. De Lindemans kriek vind ik wel lekkerder!
Maar als ik echt een aanrader zou moeten doen is het toch de kriek van Mort Subite of de kriek van Wilderen.
Oooh misschien heb ik geen smaak, maar ik vind deze juist super lekker . Had laatst een sixpack in België gekocht en dat is al op. Ga binnenkort maar weer nieuwe halen. Kan het hier in de supermarkten nergens vinden.
Nee maar dat kan hoor! Want mijn vriend heeft de rest van het flesje opgedronken en vond hem juist ook heel lekker. Ik had het bij Albert Heijn (weliswaar dus hier in BE) gekocht. Misschien dat je hem daar ook kan vinden?
Oh haha nouja smaken verschillen.
Zal eens kijken bij de ah als ik daar weer een keertje in de buurt ben, anders ga ik wel weer naar de colruyt. Kan ik meteen nog wat andere soorten bier meenemen
Mozarella-sticks van de AH. Niet nieuw, maar wel lekker. Het is wat je verwacht; mozarella in een jasje. Aan mozarella zelf zit niet zo veel smaak natuurlijk, dus verwacht niet een extreme of overheersende smaak. Je kan ze gewoon in de koekenpan bakken dus ze zijn ook nog eens super snel klaar! Saustip: ik at ze zonder saus, maar ik denk dat Sweet chili saus hier lekker bij is. In een doosje zitten tien stuks en het kost 2,49.
Hoe werkt dat in de koekenpan? Een soort ‘frituren’? Ik zie echt niet in hoe die binnenkant lekker smeuig wordt dan
Nee, gewoon bakken in de normale hoeveelheid olie die bijvoorbeeld ook voor een gebruikt. De binnenkant moet natuurlijk alleen maar warm worden en Mozarella smelt al vrij snel.
Oja deze is ook nieuw, maar niet van de supermarkt:
Vegetarische grillburger van de Febo! Dit is echt mijn nieuwe snack voor na het uitgaan. Ik houd niet echt van kaassoufflé, dus ik ben blij dat ik wat anders kan nemen dan alleen maar patat. De burger heeft een goude bite en dat vind ik erg belangrijk. Verder zit er een sausje en ijsbergsla op. Zeker een aanrader, krijgt van mij dan ook een 9. Kosten zijn 2,50.
Heeft iemand al de nieuwe karamel choco donuts van de Lidl geprobeerd?
Die hadden ze een tijdje terug ook in Nederland, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald geloof ik . Echt lekkerste chocopasta ooit
De cookie dough was ook erg lekker! Heel romige chocolade omhulsel, ijs ook lekker romig (niet zo ‘meelderig’ als de echte magnums) het ijs was al wel een beetje gesmolten dus was wel snel eten om de cookie dough goed te kunnen proeven
Ik was daar ook naar op zoek, maar hier in de buurt hebben ze hem nog helemaal niet binnen gehad