Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Mijn vriend dacht dat ik hem in de maling nam toen ik vertelde dat we chocolade hummus moesten halen bij de Appie haha.

2 likes

Maar qua kh dan weer wel :sweat_smile:

Ik heb twee nieuwe dingen getest uit onze supermarkt
De vivera 100% plantaardig schnitzel en groenteburger
Vooral met groenteschijf ben ik blij daar zat eerst ei in volgens mij en vind die dingen heel lekker op een broodje. De schniztsel is ook lekker maar de krokante kipsnchitEl blijft toch m’n favoriet

1 like

Wel lekker, maar de krokante Kipschnitzel van Vivera blijft toch favoriet!

1 like

Deze heb ik in de winkel nog niet kunnen vinden😅

Nou nee die is echt niet beter.

Hier in BE alleen nog maar in Delhaize gevonden, geen idee of en waar die in NL ook te verkrijgen is eigenlijk?

Hahahaha onze laatste zinnen zijn hetzelfde

1 like

Ik zal gelijk m’n lekkerste recept met krokante kipscnitzel van vivera delen.
Neem een groot wit broodje, hoog doorsnijden. haal alle brood eruit zodat je eigenlijk een bodembakje een een kapje hebt. Bodembakje vullen met ijsbergsla en 3 dikke plakken tomaat. Kipsnitzel erop. Besmeren met sausje van 2/3 mayolijn en 1/3 mosterd. 2 plakjes augurk en rode uienringen. LEKKERSTE NEPKIPSANDWICH EVEEEER
En ik pluk dus alle brood eruit voor kcal besparing en meeeeeeer plek voor vulling

13 likes

Ik heb dit gelijk in mijn notities opgeslagen om binnenkort te maken. :drooling_face:

Je bent van België of niet? Ik gebruik het liefst deze broodjes van de plus https://www.plus.nl/product/plus-turks-brood-2x150gram-pak-300-gram-724712 weet niet of iets soortgelijks in België te krijgen is maar deze broodjes zijn echt HUGE. En na afbakken als ik alle witte pulp brood eruit heb gehaald weegt het nog ongeveer 70 gram!

1 like

Lekker! Ik eet hem vaak op een broodje met chilisaus, komkommer, paprika en sla, soms nog wat gebakken uitjes erop :ok_hand:

1 like

Ik kom hier zo maar even binnenvallen, welk (nieuw) kant en klaar toetje is lekker genoeg om te serveren bij een etentje? Ben zo druk geweest met m’n pulled pork dat ik helemaal het toetje ben vergeten :see_no_evil:

En een bolletje ijs met verse aardbeien?

2 likes

Mmm, dat ga ik vanavond maken!

Ik vind de lava cakejes van Gu lekker. Niet die met salted caramel, alleen de choco versie. En ik heb van de AH ook de kleine appeltaartjes eens met een bolletje kaneel ijs gegeten, ook heel lekker!

Ff totaal iets anders

Hoe is t met je kindje?

1 like

Hema heeft citroenen gevuld met citroenijs! Een vriendin van mij serveert die altijd bij haar etentjes! Zijn echt lekker :smiley:

4 likes

Oh, dit is goed om te weten! Vraag me al een tijd of het lekker zou zijn. Thanks :smiley:

1 like

Affogato, vanille-ijs met espresso erover

2 likes

De jumbo bij mij in de buurt verkoopt sinds kort pastel de nata (diepvries). Zit in een kleine vierkante zwarte doos. Heeft iemand die ooit al eens gehad? :thinking: