Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Heeft iemand ook al deze geprobeerd? Ik haal dit weleens op de markt, maar lijkt dit erop?

Yes ben ik niet de enige! Het deed mij denken aan karvan cevitam cactus citroen limonade van vroeger. #sorrybarbaar

2 likes

Ik vond de nasmaak ook veel te zoet! Heb mijn vriend de rest laten opdrinken. Eens en nooit weer.

1 like

Eindelijk durf ik ook uit de kast te komen hoor @Kamerbreed, @eitje en @George. Ik heb het zelfs twee keer geprobeerd omdat iedereen zo lyrisch was. Twee keer vies :joy:.

2 likes

Het lijkt op kikkerviseitjes met die zaadjes erin :’).

11 likes

Ik ben hier ook zo benieuwd naar. Ga kijken of het lukt om ergens deze week te eten. De biefstuk dus.

1 like

Light Ben&Jerry’s ik ben benieuwd!

8 likes

Ja maar ‘light’. 132 kcal per 100 ml. Dat is nog steeds 660 per beker.

6 likes

Dat is dan toch helemaal niet light? Volgens mij is de normale Ben en Jerry’s ongeveer hetzelfde qua calorieën.

De meeste smaken zijn ruim 100 kcal meer per 100 ml! Dus het verschilt wel echt

dit vind ik erg lekker, zacht en romig door de avocado. maakt de humus ook iets lichter en frisser of zo.
lepel zo de hele bak leeg haha! 8/10, het bovenste laagje is avocado dus goed gemixed eten.

9 likes

Uploaden…
En dit… is vies!!! 1/10 want het is wel vocht

4 likes

Ik vond het naar tandpasta smaken😅

1 like

Huh nee hoor, dat is erg lekker.
Tip: meng het met rum, ijsblokjes, gepureerde bevroren aardbeien en verse munt. Je hebt nu een fronzen strawberry mojito voor weinig geld en moeite.

6 likes

Nou dat maar doen dan…
ik offer me wel op

:laughing:

1 like

Ja hier kan je superlekkere mojito’s mee maken zelf! échte. Of gewoon een andere skeere cocktail: dit aanlengen met drank naar keuze, beetje munt of komkommer of limoen erin, ijsblokjes, staat super leuk. En ik vind hem wel echt lekkerder dan de gewone

1 like

Ik had vandaag deze en ik vond hem lekkerder dan de smaakjes van Spa!

2 likes

Ik vind bij deze alleen dat de prik er zo enorm snel af is!

Sneller drinken!

@Jeg ah net op tijd voor zaterdag, dit wil ik proberen