Haha lekker aan het bonusshoppen geweest? Ik zag 'm liggen maar voor wat anders gegaan, zal 'm van de week eens meenemen.
Zag pas dat hij in de bonus was toen ik het plaatje opzocht maaaar dat is wel een goede reden om ām nog eens te halen deze week haha
Hoe is het broodje? Dat vroeg ik me vooral af toen ik deze zag liggen. Hoe kan dat lekker blijven in die verpakking?
Broodje zit in een apart zakje! Was niet knapperig ofzo maar gewoon een prima pita broodje. Denk dat het ook lekker is als je hem even in de oven/ broodrooster doet trouwens
Deze eet ik iets te vaak.
Oh dit wil ik maar geloof niet dat mijn AH het verkoopt
Ik kwam net deze tegen maar niet meegenomen. Ben wel benieuwd of het zoet is of juist niet. Het klinkt zo raar.
Volgens de site wel, ik ben ook benieuwd
Ik heb onlangs chocoladehummus gegeten in een restaurant! Weet niet of deze gelijkaardig smaakt maar degene die ik heb gegeten was wel een dessert. NIet heel zoet en ook wel nog een duidelijke kikkererwtensmaak, maar best lekker!
gaaatver dit lijkt me echt zĆ³ vies dat ik het wel een keer moet proberen
Het duurde dus echt even voordat ik zag wat erop het doosje stond. Ben er wel nieuwsgierig naar maar ik vraag me af of het lekker is. (Dus waarschijnlijk neem ik het mee met de boodschappen van morgen.)
Ik wil dit! Laatst geroosterd stokbrood gegeten met vijgencompote, chocola en geitenkaas in een tapasrestaurant. Ook zoān lekker combinatie laf it
Als ik hem morgen kan vinden bij mijn marginale AH dan komt dit weekend de review. (Waarschijnlijk sta ik dan morgen met een lepeltje erin om te proeven.)
Ik heb 'm net gekocht en vond 'm wel heel lekker!
Als je normale chocopasta of nutella gewend bent valt dit keihard tegen, maar als je niet van mierzoet houdt is 't echt wel ok!
De brownie `magnumsā van de lidl zijn lekker, vooral de stukjes koek in de chocoladelaag. Jammer alleen dat er geen zachte/cakeachtige stukjes brownie in zittenā¦
De oreo ijsbekers van de coop zijn heerlijkš±heel luchtig ijs met echte stukjes oreo, lijkt net alsof het niey bevroren is geweest (dat doet vaak af aan de smaak en structuur)
Om die kleur alleen al zou ik āt laten liggen. Het lijkt wel bedorvenā¦
I done did it. Ben aangenaam verrast! Smaakt naar gezonde chocopasta. Denk dat het heel lekker is met aardbeien of banaan. En 190 kcal per 100 gram, 5,5 gram eiwitten en vegan!
Edit: het is de choco hummus
Edit 2: 13 gram suiker per 100 gram
Heeft iemand de mango hummus van de appie al geproefd?
Dan kun je beter de chocopasta minder suiker van blueband nemenš