Ik zag deze voorbijkomen op Instagram. Ik wacht al een tijdje op een ginger beer met minder suiker, dus het ziet er goed uit!
Heeft iemand hem al geprobeerd?
Ik zag deze voorbijkomen op Instagram. Ik wacht al een tijdje op een ginger beer met minder suiker, dus het ziet er goed uit!
Heeft iemand hem al geprobeerd?
Ik heb de vegan bolognese geprobeerd (de amatriciana staat nog in m’n voorraadkast). Vond het zo zout en qua textuur niet te nassen. Mijn rating: 3/10.
Ja smaakt gewoon als de normale gingerbeer van royal club, iets vlakker. Of heb je die ook nog nooit geproefd?
Oh dat klinkt goed! De normale ginger beer van Royal Club vind ik prima
Met zoetstoffen, jammer.
Vooral logisch bij een suikervrije variant op frisdrank, toch? Een ongezoete versie is niet te zuipen lijkt me.
Ja best logisch hoor, maar misschien had ik anders gehoopt. Lijkt me namelijk best te drinken zonder extra suiker. Het is vaak het één (veel suiker) of het ander (zoetstoffen). Dat vind ik jammer.
Ik weet niet hoe ze gemberbier in de fabriek maken, maar normaal gesproken heb je suiker nodig voor het gistingsproces. Zonder suiker (of nu dan zoetstof) is het denk ik niet iets wat lijkt op gemberbier.
Ja, dat is ook zo. Maar een versie met alleen zoetstoffen is voor mij dan weer het andere uiterste (waarom niet een variant met minder suiker?).
Nou ja, er zijn vast mensen die wel blij zijn met dit alternatief. Nu ik er drie posts aan gewijd heb lijkt het alsof het me wel erg dwars zit maar ik drink voorlopig gewoon nog graag de versie met suiker (alleen dan niet van Royal Club, maar dat is ook weer een ander verhaal).
Als je niet (goed) tegen suiker kunt maakt het niet uit of het veel of weinig is dus de doelgroep die minder suiker wil lijkt me een minder logische keuze dan de groep die een helemaal suikervrije variant wil.
Duyvis nee
Duyvis pindakaas hou op met me
Vooral die 2e
Heb je ze meegenomen? Ben heel benieuwd hoe ze smaken!
Ga vanavond ook kijken of ik ze kan vinden
Helaas nog niet las ergens dat ze net zo smaken als die vans beckers…Als dat zo is sla ik liever even over
Ahh ja als ze hetzelfde smaken als al die andere zijn ze het niet echt waard komt allemaal niet in de buurt van frikandel
Ze smaken iig wel echt anders dan de vega frikandellen die ze hiervoor hadden, wel echt vleziger! Hoe die van beckers smaken weet ik alleen niet…