Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

1 like

Dankjewel!:innocent:

Ik heb er ook eentje ingestuurd! Pinda’s, banaan en vloeibare karamel. Alleen daarna zag ik dat er al een versie is met pinda’s en karamel dus denk dat ie niet speciaal genoeg is hahah

5 likes

Ik heb pepernoten van de hema geprobeerd. Stroopwafel, tompouce, lemon cheesecake en carrot cake. Geen van allen de moeite waard. Rare smaken, die carrot cake heeft iets zurigs. En wie bedenkt dat citoen een goeie combi is met pepernoot…

5 likes

Ahh jammer, was me hierop aan het verheugen! Ga ze denk ik alsnog zelf proeven haha, smaken verschillen

Ik vond de wortel en cheescake niet tegenvallen. Vooral de wortel was wel een 7.5/10.

1 like

Stroopwafel pepernoot klinkt zo lekker maar is het dus niet? Volgens mij heb ik zoiets wel eens van Van Delft gehad en die waren wel lekker. Oeh nu heb ik weer zin in hun pepernoten.

1 like

Sowieso zuur fruit door ander eten😅 en al helemaal niet door chocolade of speculaas

Even zonder de zwarte pieten discussie aan te halen

Maar:

Sinterklaas, beste tijd van het jaar :raised_hands:

Ik bedenk me door die pepernoten posts dat wij nog een zakje van Delft kruidnoten hebben liggen. Gevalletje: lag achterin de snackkast dus vergeten. Maar komt nu wel mooi uit :smirk:

2 likes

Vond dit in de uitverkoopbak, geen idee of het nieuw is.
8/10, heel lekker, de lavendel mocht iets overheersender wat mij betreft maar de peper is sowieso goed te proeven. Ik ga er meer halen! (als er nog ligt)

Mweh, niet heel bijzonder. Proef amper toffee dus kan net zo goed gewone pindakaas nemen. Ben benieuwd wat anderen hier van vinden en of die wel de toffee proeven? Misschien ligt het aan mij xD.
5/10

4 likes

Ooh ik vind chocola met fruit niet lekker, maar voor citroen maak ik een uitzondering. Zo lekker met donkere chocola :yum:

1 like

Die stroopwafels waren ergens vorig jaar nieuw toen er ook allemaal nieuwe cakejes en koeken enzo kwamen

1 like

Oh al best een poos dus, ik hoop niet dat het er nu dan weer uit gaat nu het in de uitverkoopbak (OP=OP) lag :frowning: (ze waren bijna over datum dus hoop dat ze er daarom lagen)

Hebben ze geen pumpkin spice meer? Die waren zo lekker!

1 like

Sorry maar nee dat zou ik echt niet kunnen eten😅

1 like

12 likes

Halloooo dan wie is dit?

Ian Somerhalder :heart_eyes: (hier als Damon Salvatore in the Vampire Diaries)

3 likes

Dank! Die ga ik zeker checken!

1 like