Ik kwam gisteravond laat thuis van boodschappen doen(21:00) en ben toen chippies gaan eten. Review komt denk ik vandaag
Waren deze lekker?
Ooh ja chippies zijn natuurlijk altijd goed. Ik ben benieuwd. Al ben ik bang dat mijn gare lidl ze toch niet heeft
@Friemel @Fenayi
Even zo iedereen taggen.
Het is geen lava cake, binnenste is niet vloeibaar.
Al moet ik er bij zeggen dat ik magnetrons niet snap.
Smaak is vergelijkbaar met de brownie van burgerking, maar de bovenste laag is gesmolten toblerone en daarom 10/10.
Would buy again
Damn dit ziet er wel heel lekker uit! Ga morgen even kijken of de lidl het hier ook nog heeft
Oeh ik ga ook morgen halen haha.
Net ook gehad en vond m ook echt lekker
Ik kom net bij de Lidl vandaan… maar dat ding ziet er erg goed uit. Ga nog ff snel weer denk ik😂
Ahh ik zag hem vanmiddag in de lidl en er was nog geen review, dus ik heb hem laten staan. Nu dikke spijt!
Milka nee
@Kurisu @LaPetiteRobeNoire zo verpest je toch echt alles
Maar punt was je kan dus als je naar rechts swipet (maar dus niet op de foto haha)zelf een smaak maken/indienen.
Staat alleen niet op de website
Hij staat nu wel op de website! Nu hopen dat mijn creatie met speculaas, amandel en karamel wint
Ik zou op je stemmen
Volgens mij werkt het dus niet met stemmen maar kiezen ze zelf iets uit, echt jammer!
En ik zie nu ook nieuw op de website darkmilk staan! Aanrader!!! Ik heb hem eerder gehaald in Duitsland en hij lijkt een beetje op de donkere melk van Tony’s, maar dan ietsje zoeter.
Lekker!
Dark milk hebben ze al een tijdje bij big bazaar enzo!