¯_(ツ)_/¯
Maar ik zie dat anderen het antwoord al hebben gegeven
¯_(ツ)_/¯
Maar ik zie dat anderen het antwoord al hebben gegeven
Liggen die in de koeling of tussen de gewone wraps?
Bij de gewone!
Ik heb best vaak eten/drinken dat ik voor het eerst heb gekocht bij de supermarkt of voor het eerst geprobeerd heb waarvan ik denk ooooeh dat ga ik even op FF melden, maar dan weet ik 9 van de 10 keer niet of het gewoon nieuw is voor mij zelf, of dat het uberhaupt een nieuw product in de supermarkt is, dus dan deel ik het gewoon maar niet.
Zijn er meer mensen die dat wel eens hebben en zou het misschien leuk zijn om een topic te openen a la ‘niet nieuw, maar wel lekker’, waarin je nieuwe ontdekkingen deelt op eten/drinken gebied maar wat niet zozeer nieuwe producten zijn? Of is er eigenlijk al een topic hiervoor wat ik over het hoofd gezien heb?
Ik vind het een leuk idee!
Eens! Geeft toch niets ik zou het gewoon lekker hier posten (vind ik alleen maar leuk)
Wat mij betreft ontdekkingen die voor jezelf nieuw zijn ook hier posten hoor!
Geen idee of deze nieuw is, had m nog nooit eerder gezien. Maar oordeel: mehh, droog en weinig smaak 5/10. Hij rook wel goed, dus had hoge verwachtingen maar helaas.
Ik had hem vandaag toevallig ook op!
De chorizo spice vond ik goed! Maar verder heel flauw of zoiets…
Oehhh ben benieuwd naar de voedingswaarde, heb je zeker geen foto van gemaakt hè?
@Madam-Mikmak jaaa precies dat, echt zonde!
Oh sorry nee wel even de achterkant in een flits bekeken, iets van 433 kcal dacht ik en verder niet gekeken. Ik gebruik dit zelf niet zo vaak
Zou best kunnen, die van magioni zijn 399 volgens mij! Maar geeft niks, ik kijk de volgende keer zelf gewoon
Weet niet echt of deze echt nieuw is maar had hem nog niet eerder gezien en kon hem ook niet vinden in de app.Ben benieuwd! Eet eigenlijk nooit ontbijtkoek,echt een beetje jeugdsentiment.Mijn vader smeerde altijd boter met een dikke laag jam erop voor me toen ik nog een kleine macaron was.
een macaroni
Deze pasta is echt heerlijk! Supervolle, rijke chocolade smaak en smeert lekker. Alleen de prijs is best hoog dus daarom geen 10/10