Ben wel benieuwd naar de stroopwafel en carrot cake smaak.
Niet super nieuw maar wel redelijk nieuw, en ook lekkerder dan verwacht. Geen duidelijke stevia smaak, maar ook geen klassieke smeerpasta textuur (veel vloeibaarder. Maar kan ook aan de temperatuur liggen). Het smaakt ook niet naar zoals ik me duo pasta herinner, maar meer naar zoals ik me kinder bueno herinner
Dingen die naar kinder bueno smaken zijn altijd minstens 8/10 in my book
Haha hardcore hema
Die van Blueband vind ik heel lekker!
Bij deze ook het chocolade high protein ijsje van de lidl. Ook geen ultiem verwen ijsje maar ik vond m wel lekkerder dan de vanille versie vanwege de cacao nibs die erin zitten, wat wel een leuke toevoeging was. Beetje cacao achtige smaak (geen volle chocolade), maar dat vind ik zelf lekkerder (ik heb een hekel aan chocolade ijs)
Ken de zero suiker niet, maar in het algemeen nocilla > Nutella
Ik bewaar m Trouwens in de ijskast, dan heb je geen last van dat vloeibare.
Oh damn goede tip, ga ik ook doen. Morgen weer een lunch dus mooi moment om te vergelijken
Lekker zijn die hé! Echt suikerspin.
Oeh, deze lijken me lekker voor bij een Italiaans gerecht idd!
De cotton candy druiven vielen mij een beetje tegen eigenlijk, misschien was ik teveel gehyped (of had ik een mindere batch).
Ennnnnn?
Nog niet gegeten
Wauw haha dat je zo lang kunt wachten. Zou dat niet kunnen
M’n vader had altijd zo’n achterlijk iets vroeger. Dan had hij boodschappen gedaan en pakte ik het pakweg een uur later uit de kast - nou, vette blèr bek naar me; FRIEMEL, DAT IS NET EEN UURTJE IN HUIS WAAROM EEF JE DAT NU AL OP?
Ja. Daarom. Moet ik wachten tot volgend jaar Prinsjesdag?
Nou, goed. Totaal irrelevant verhaal dit maar ik heb de nare gewoonte nu om lekkere dingen (a la die toblerone daar) in de auto al in m’n smoel te stoppen. Ik heb bewondering voor je zelfbeheersing.
Ik wil een review!