Fadims beautyspace. Ik zag die post ook langskomen
Oh haha ik was afgeleid door de Toblerone Lava Cakes nouja kost bijna evenveel als water uit de kraan ja
Hahha ik ben niet zoveel gewend en koop meestal goedkope snacks
Morgen probeer ik waarschijnlijk de chocolade versie, maar bij deze het vanille high protein ijsjes van de lidl. Het is echt heel typisch proteïne: supervast en een beetje chewy. Het smaakt wel romig (meer naar melk dan vanille) maar het eten is een Workout opzich. Het ijsje smelt niet echt zoals roomijs zou doen, ik moest meer bijten om er echt iets af te krijgen haha. Als lekker verwen ijsje zou ik het niet eten, maar aangezien ik ± 100gr eiwit per dag probeer te eten is dit best een uitkomst want 6.6gr eiwit voor 65 kcal is echt 10/10 man
Bedoel het niet negatief, maar ik snap niet hoe mensen te weinig eiwit binnenkrijgen😅 ik eerder te veel
Nou best makkelijk toch? Ik vind het soms best lastig om 100gr binnen te krijgen, en dan gebruik ik ook nog veel eiwit poeder, sojamelk, kwark, etc. Ik snap het heel goed.
Meer dan 2x je gewicht in eiwitten is trouwens niet goed voor je nieren/lever (ben even kwijt welke), dus beter te weinig dan te veel.
Sowieso hebben mensen die niet (bijna) dagelijks krachttraining doen oid maar 0.8x hun gewicht in eiwit nodig, dus dan hoef je niet eens je best te doen
Edit: dit was allemaal niet nodig maar ik erger me soms zo aan hoe superieur sommige mensen eiwit behandelen. Koolhydraten en vetten zijn ook hard nodig, en als niet kracht sporter heb je meer aan goede koolhydraten en gezonde vetten dan eiwitten
Nee klopt voor je nieren inderdaad, moet dus ook echt minderen met zout en eiwit van mezelf maar zonder kwark/yoghurt (of plantaardig alternatief), eiwitshakes of poeder kom ik makkelijk aan die 100 gram (en ik ben vrij klein)
Niet dat ik wil afvallen of veel sport (lees nooit) maar vanwege huidproblemen let ik wel meer op dit soort dingen
Hoe dan? Eet je niet vega? Maak je zo veel van die low carb high protein baksels? Eet je zo veel eiwitrepen?
Haha sorry dat ik zo geïnteresseerd ben, ik kan me gewoon niet voorstellen wat je aan de 100+ gram zou brengen zonder extra poeder of kwark
Ik moet echt zoveel moeite doen om aan die 100gr te komen, snap het ook niet.
Als je veel eiwitten wilt binnenkrijgen met vega is seitan wel een goede. En van die gedroogde sojabrokken, daar zit ook heel veel in
Er zit wel veel eiwit in de vega hamburgers van de lidl die ik iets te lekker vind🙈
Haha maar hoe veel hamburgers eet je dan op een dag
Sowieso elke dag eigenlijk wel en ik eet ook vaak bloemkool en broccoli
Ik kan me wel inleven in een hamburger verslaving eigenlijk ja
Een spatie na de komma was zeker te veel gevraagd. Maar ook hier weer die tompouce. Stroopwafel en chocolade truffel lijken mij wel lekker, maar de rest is weer veel te creatief verzonnen.
Haha ik vind de smaken juist wel basic, waar is de rookworst kruidnoot??? Carrot cake lijkt me wel lekker
Zou me niet verbazen als die gewoon naar de pumpkin spice smaakt van vorig jaar.