Ik ga straks voor de tweede keer naar de lidl omdat ze er vanochtend nog niet waren haha. Als ze er straks niet zijn ga ik morgen weer, no shame hoor. Als ik ze heb maak ik een foto!
Ik vond die onderste echt heerlijk🤤 Maar ben ook wel een truffelliefhebber.
Helaas hier nog niet geleverd
Volgens mij niet heel nieuw, maar wel heel lekker! Vooral als je ze voor het bakken in plakjes snijdt worden ze lekker krokant. (Had dit bij courgette spaghetti).
Haha held! Dankjewel, ben benieuwd naar je oordeel erover. Volgens mij kan ik daar wel van op aan
Ohhh deze vind ik ook heel lekker ja. Ook op een broodje met saus
Ik dacht echt eerst dat er een high protein vanille of chocolade pizza bestond
Hahaha ik moest ook 3x kijken
Haha de droom, al kan ik dit vast wel zelf maken
Misschien komt het door de naam “cards” maar ze doen mij idd ook een beetje kartonnerig aan😅
Ik heb deze een hele tijd terug gekocht, inderdaad in Duitsland. Maar heb ze niet nog een keer gekocht. Echt saai, niks bijzonders.
Laatst had ik een topic in een Facebook groep gezien met allemaal AH aanraders, soort ultimate snacklist. Heb toen echt super veel nieuwe lekkere dingen ontdekt. Hebben jullie ook zulke aanraders, lijkt mij echt leuk!
Ik heb geen aanraders maar ben wel benieuwd naar die lijst die jij hebt gevonden
Dit waren de dingen die ik heb gekocht en uitgeprobeerd n.a.v dat topic. Geen nieuwe producten dus weet niet of het helemaal thuis hoort op dit topic!
- Mora Airfryer kaasballetjes
- Witte chocolade framboos koeken van de bakkersafdeling
- Pistache ijs
Echt mijn nieuwe faves, die ik normaal gesproken niet had gekocht
En welke facebookgroep was het?
Leuk! Welke Facebook pagina was het?