Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Al eerder gehad dus?:see_no_evil:

1 like

Jep!
Heb ook alle smaken van AH eigen merk en Lipton gehad. Deze hebben idd een aparte nasmaak, maar daar wende ik gauw aan

2 likes

I neeeeeeeeeeed

2 likes

Ergens verwachtte ik deze reactie :see_no_evil: vanaf maandag!

2 likes

Ben benieuwd of deze ook smaakt zoals de paprika chips zegmaar :see_no_evil: ik vind vaak die gekruide aardappelen toch tegenvallen

5 likes

Traybake maken met aardappeltjes erop haha :see_no_evil:

2 likes

Zo lekker :heart_eyes: 10/10

14 likes

Omg ja deze heb ik ook dit weekend voor het eerst gehad! Ik hou niet van sinaasappelsap of überhaupt van sap, maar deze heb ik alle vier in 1 dag opgegeten. Wel echt een aanslag op m’n portomonnee

2 likes

Zag dit ineens liggen toen ik kroketten ging pakken. Heb beide smaken meegenomen om te proberen.

9 likes

Welke winkel? :innocent:

1 like

Jumbo, zijn een euro per stuk.

2 likes

4 likes

Deze nog niet kunnen vinden :frowning: Wil iemand de voedingswaarden delen als die ze koopt? :slight_smile:

1 like

Ah sorry net weggereden :frowning:

Was bij Jumbo Foodmarkt Groningen

1 like

Nee ik bedoel die Lidl ijsjes haha, thanks anyway!

Oh haha daar kan ik nog wel even een foto van maken denk ik🙈

2 likes

Ik kreeg een mail van mijn AH dat ik deze nieuwe producten gratis kon ophalen. Iemand dit al geproefd en is het lekker?

1 like

Die bovenste smaakt gewoon exact als brie! Onderste ken ik niet en ik haat truffel :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Hmm ja de bovenste is lekker! Onderste ken ik ook niet.

2 likes

Die bovenste is totaal niet nieuw idd! Echt HEEL lekker om te dippen met bugles of op toastjes of stokbrood :heart_eyes:

5 likes