Ik vond het echt bitter of iig chemisch zoet😅 (en ik ben echt wat gewend qua zoetstoffen)
Viel mij ook al op idd🙈
Ik eet regelmatig hun gewone volkorenbrood en dat is heel lekker Wel ‘stevig’ brood, smaakt gezond zullen we maar zeggen.
Zoetstof
Het gewone volkoren brood idd! En dan met roomboter en kaas
Oh wow echt Beauty/foodbloggers anno 2010
Ja, minpunt!
Nieuw bij picnic, niet vies maar het smaakt niet naar vissticks eerder naar goedkope nepkipschnitzel
Zo jammer dat er geen enkel bedrijf is wat hier bezorgd (kleding en bol.com enzo wel hoor maar verder eten bestellen oid )
Ik vroeg laatst om koffiesuggesties en ik heb hierdoor Milbona koffie gekocht bij de Lidl. Ik vind hem echt heel lekker! Smaakt echt vol en rijk en niet zuur. Beter nog dan de andere merken die ik had geprobeerd (simon levelt, DE en fairtrade).
Ik vind de koffie van aldi ook goed!
Mijn ouders hebben altijd de koffie van de Aldi en die is bij hun echt niet te zuipen. Maar ik denk dat dit meer een hun zuinige koffiezetskills ligt Deze ga ik eens proberen!
Ik heb de burger variant. Heb je die toevallig al geprobeerd?
Nee, ik wilde ze eerst allebei bestellen maar de ingrediënten/samenstelling was precies hetzelfde dus de smaak ook vermoed ik
Die met aardbei en die met ananas geprobeerd. Ik vond ze beide vies, werd er een beetje misselijk van😅
Neem die hibiscus van lipton
Bedankt voor de tip!
Echt? Love deze!