Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Lekker! Minder heftig/zout dan die andere oude kaas bitterballen, I like it.

7 likes

Iemand al bekend met deze? In de diepvries bij de Aldi!

7 likes

Ik heb bij jou echt zo’n beeld dat je op expeditie bent in supermarkten om op jacht te gaan naar nieuwe producten :joy:

(overigens positief bedoeld hoor haha)

5 likes

Ik doe dit dus wel echt bijna altijd als ik door de supermarkt loop hahaha. Heb echt een zwak voor nieuwe producten daar. Ik post alleen niet alles want ik moet het zelf ook wel beetje boeiend vinden.

4 likes

Ik gebruik daar vooral dit topic voor, vind het echt leuk om te zien wanneer er iets nieuws is. Alleen valt het me zelf vaak niet op en kom ik sowieso al weinig in de supermarkt (lang leve boodschappen laten bezorgen).

2 likes

Ik durf dit niet te kopen tot nu toe want Monster maar dat proef je niet zeker?

1 like

Online heb je bij sowieso de Jumbo en AH ook lijstjes met nieuwe producten!

1 like

Jaaaa dit is echt heerlijk hè! Ik heb niks met energie drankjes maar dit is echt zo lekker.

Redbull cola is ook lekker, die blikjes.

1 like

Haha vind ik ook leuk hoor :stuck_out_tongue: is hier ook wel makkelijk met alle supermarkten aan 1 plein en gratis parkeren :see_no_evil:

1 like

De droom

8 likes

Zijn deze vegetarisch?

Ooo dit lijkt me zo heerlijk!! Ik vind het zo jammer dat ik voor een jumbo of lidl meer moeite moet doen, daardoor kom ik er bijna nooit meer

1 like

Heeft iemand de zalmburgers van de Plus of de Albert Heijn geproefd? :innocent:

2 likes

Niet vegetarisch :sob::sob::sob:

Hoe moeilijk is het nou?? :weary:

1 like

7 likes

Ik weet het, dierlijk stremsel is echt het gemeenste ingrediënt ooit

Al kwam ik er vandaag wel achter dat mijn favoriete kaas vegetarisch is bij de AH dus morgen eet ik een hele punt port salut :two_hearts::two_hearts::two_hearts:

2 likes

En gelatine. Helemaal als erachter staat (rund) of (varken) gatver

1 like

Ooo die Milka wil ik

1 like