Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Morgen maar even langs de AH haha.

1 like

Ja ik eet ze toevallig as we speak. Ik vind ze heel lekker en je proeft het zout ook goed, maar hij heeft wel een beetje een gekke smaak. Kan het niet plaatsen.

Ze zijn wel zout maar ze hebben een gekke nasmaak. Ik ga ze niet nog een keer kopen.

& @Bubbless @Unquestionable Ohhh dit heb ik helemaal gemist?! Ik denk destijds half slapend gelezen ofzo, totaal niet geregistreerd iig als ik het al gezien had! Met vertraging dan; wat lief! Haha. Weet niet of het echt beschiet met verzendkosten in verhouding tot hele doosjes kopen met die smaak erin?

Ik zocht de berichten hierover terug omdat er gezegd werd dat de Jumbo eigen merk kokos-thee heeft. Toen gaf ik nog aan daar eigenlijk nooit te komen en nu met Corona al helemaal niet naar nog een extra supermarkt te gaan (ben sowieso nog steeds nauwelijks in de supermarkt te vinden). MAAR nu moest ik onverhoopt naar de tandarts, die zit helemaal aan de andere kant van de stad en toen liep ik wel plots voorbij een Jumbo! Dacht hier kan ik wel naar binnen, er is niets te doen in dat deel vd stad. Had alleen heel m’n hak al stuk gelopen, dus ben alleen even heel snel naar het theeschap gelopen (stom misschien, want achteraf besefte ik me dat ik door kapotte telefoon niet bij Picnic kan bestellen nu :weary:) maar er lagen nog 4 doosjes en die alle 4 maar meegenomen! Dus beter smaakt ie net zo lekker (vind ik dan haha) als die van Pickwick! Kan het nog niet proberen want m’n mond is nog verdoofd, maar ben benieuwd! Kwam je tip dus alsnog goed van pas!

Oh en @Unquestionable, die aardbeismaak eruit deed me meteen aan één van m’n favo ijsjes denken, die rood/groene (limoen) twister ijsjes van ola! Die vind jij dan zeker vast ook heel lekker? :stuck_out_tongue:

(veel te lang verhaal ook, maar helemaal enthousiast dat ik straks weer kokosthee kan drinken haha :sweat_smile:)

2 likes

Nieuw bij de ALDI! Benieuwd of ze anders smaken dan de normale knoppers.

Edit: proef geen verschil, wel lekker though

7 likes

Dankjewel voor de review! @Totoro ook. Klinkt niet als iets dat ik per se nodig heb in mijn leven met die gekke smaak haha, ik laat ze liggen

Ja omg die twister ijsjes zijn ook zo lekker :heart:

Ik hoop dat je kokosthee nog net zo lekker is haha

22 likes

Oeh heb je hem gekocht? Zoiets had ik ook een keer gekocht en was prima te eten :blush:

1 like

Dit wil ik dus NIET weten ik ga je flaggen

3 likes

Oooo dit lokt echt uit om gewoon hapjes hier vanaf te gaan eten en niks te bakken

13 likes

Haha oeps!
Heb hem meegenomen zal kijken of het zo ook eetbaar is inderdaad.
Hou helemaal niet zo van pepernoten maar dit lijkt me wel lekker.

1 like

God soms ben ik zo trots op Nederland :fire:

4 likes

Ik kwam deze nieuwe pindakaas soorten tegen. Blijkbaar met 3 verschillende brandingen waardoor het anders smaakt. Iemand ervaring mee?

Deze gisteren en vandaag gegeten, echte aanrader! Ik heb ze kort op hoog vuur gebakken zodat het een beetje krokant werd en over mijn salade gedaan 9/10

6 likes

Ik vind ze lekker, wel meer karamel dan zeezout maar ik vind de verhouding goed. Goed dat het kleine zakjes zijn want in grote hoeveelheden word je er snel misselijk van denk ik.

OMG ik wil dit zooooooo graag proeven :sob:

2 likes

Ik moet dit topic weer ff gaan bijhouden, zo leuk en lekker al die producten! Weet niet of dit al voorbij is gekomen:

image

Dit is zoooo chill. Echt een goed sterke ijskoffie met melk en/of vanille smaak. Ik wil dit de hele dag door drinken maar dat is slecht voor me. :rofl: Per blikje zitten 3 espresso shots :crazy_face: Ik koop het bij Hoogvliet en ik mag het van mezelf alleen kopen als het in de aanbieding is. Het kost namelijk normaal 1,60 per blikje maar ik heb nu al twee keer kunnen inslaan voor 1,- per stuk.

6 likes

Is dit nu cupcake of kwark?:thinking:

Dit lijkt mij gewoon hutspot met piccalilly

Dit zijn geen bbq burgers, komen er nieuwe?

3 likes

Die mini pepernoten van Jumbo voor op brood zijn echt de beste uitvinding ever

5 likes