Nee hoor, het is geen energydrink echt gewoon ijskoffie! Maar dan met veel meer cafeïne. Ik vind hem ook wel lekker sterk proeven ondanks de melk, het is geen laf melkdrankje met koffiesmaak zeg maar.
Ik ga vandaag van de AH een borek met pudding erin. Het was niet vies maar ook niet lekker.
Hoort gewoon hartig te zijn.
hahaha ik las een broek met pudding erin
Ik heb deze gekocht afgelopen week en dit is echt geen aanrader: alsof je een zak doritos roulette hebt waarbij ze de normale smaak vergeten zijn.
Oh ik vind die heeerlijk
Oeh die peer hebben ze al eens gehad geloof ik. Erg lekker!
Ik heb die Oreo variant gehad! Natuurlijk heel overpriced voor kleine doosjes met oreo-ijs-blokjes. Maar uiteraard wel erg lekker. Dus als je zin hebt in dure bitesize oreo ijs dan is dit erg lekker
Omg die spiced sinaasappel
Oeh peer, ben benieuwd.
Waar kan je ook alweer de nieuwe producten in de AH app zien? Als ik ‘nieuw’ typ dan komt er telkens wijn naar voren.
Ah thanks!
Ik had deze en de spekjes op van de Plus en ik was over beiden de spreken. De worstjes zijn nog een beetje kneedbaar dus ik had ze in een hoekige vorm gekneed zodat het makkelijker was om het overal te garen. #lifehack. Ik geef ze een 9/10
Dit ligt vast al 5 jaar in de schappen maar ik zag het vandaag voor het eerst pas.
Lekker! Beetje zoetig wel, maar lekker pittig ook. Ik ben fan.
Qua mexicaanse producten koop ik tegenwoordig alles van dit merk in de supermarkt. Komende week overigens in de bonus.
Wel nieuw van dit merk zijn zoete uiringen met Chipotle en dat is ook zo’n aanrader
Oh nomnom Danio banaan is echt lekker. Zag tijdens het pakken dat Jumbo het ook verkoopt, is die net zo lekker?
Heb de Danio banaan niet gehad maar jumbo banaan kwark is lekker!