Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Misschien bij de Xenos? Daar hebben ze ook altijd wel veel (Italiaanse) voedingsmiddelen

@papierhier Ja ik vind het wel een aanrader!

1 like

Ja! Alleen de wings dus niet dus naar gevraagd, kon ik vervolgens de volgende dag in de winkel ophalen

Bij ‘mijn’ AH ook niet te bekennen! Maar ik denk dat die te weinig ruimte hebben en ze gewoon niet komen

Bij de XL haddej ze ook nog niks hier maar toen was ik wel aan de vroege kant, weet niet of dat nu anders is

1 like

In mijn AH hebben ze de boneless chicken wings wel. Maar ik woon in een hipsterbuurt in Den Haag.

Ik vond het trouwens niet zo bijzonder en een beetje flauw van smaak. In mijn hetelucjt combimagnetron werd het wel lekker krokant.

Dit is lekkerder:

image

2 likes

Jaaaa deze zijn (vooral uit de airfryer) heel erg lekker.

1 like

Mijn ah had nu ook mini vega frikandellen, die heb ik mee genomen en ik zag vega rendang rund? Maar zag er heel onsmakelijk uit dus niet gekocht :joy:

Heel benieuwd naar die vegan lasagne wel; ziet er goed uit

Sorry maar die frikandellen zijn echt niks. Prima met curry en mayo maar smaakt in de verste verte niet naar frikandel

1 like

De niet-rendang nep rund stukjes zijn wel heel goed vind ik!

2 likes

Hoe eet jij die? Ik kwam niet verder dan wokken met noodles oid. Maar zijn van die grote brokken

:disappointed_relieved: jammer. Dan moet ik ze maar goed verstoppen onder mayo en curry idd

Vind tot nu toe alle nieuwe vleesvervangers van de appie vrij smakeloos…

Wil je zeggen bij welke? Op het Sav bij de XL zag ik ze niet.

Kleiner snijden (reepjes) en idd wokken met groenten en noodles. Ze zien er taaier en kattenvoer-achtiger uit dan ze zijn :joy:. Ik ga binnenkort ook proberen of ze in meer een soort stoof kunnen!

1 like

Weimarstraat!

2 likes

Dit is trouwwns online bij veggie4u (nooit wat besteld, eet ook niet 100% vegetarisch maar kwam het tegen in een advertentie)

2 likes

In de koeling bij het verse pastaschap. Ik heb het weleens gekocht bij de AH.

1 like

Omg die violife dingen, beter komen die ook gewoon in de supermarkt.

1 like

Heeft iemand deze al geprobeerd? Ben benieuwd of ze goed zout zijn

4 likes

Ik kan nergens BN koekjes vinden. :pleading_face:

Ik kreeg ze gratis bij mijn AH-bestelling, dus die zullen ze wel hebben! Er zit een lekkere vanillevulling in.
Mijn dochter van 2 noemt ze ‘koekies mette mond’. :rofl:

3 likes