Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Die mis ik ook! :weary: Was al bang dat hij was vervangen door die chemische lente cookie

2 likes

Haha dit bestaat al mega lang, was in de winkel waar ik werkte echt mega populair bij de oudjes. Want ja zo’n hele cake doen ze twee jaar over en nu hadden ze gewoon een paar plakjes.

1 like

Ow wauw, bijzonder dat ze dit dan nieuw noemen :sweat_smile:

Is heel vaak bij de AH, vernieuwd product dus zal een nieuw artikelnummer krijgen en daarmee als nieuw op de site komen.

2 likes

Ah, op die manier :grin:

Vind het nog best vrij prijzig voor een plakje cake (of zijn het er 2?)

2 likes

Vleesopvolgers :ok_hand:

20 likes

Zijn zo te lezen 4 plakjes

1 like

Zo realistisch allemaal wow, ben benieuwd hoe ze smaken! Maar heb helaas geen plus in de buurt😅

Ook een keer een goed gevulde verpakking worstjes ipv 2 worstjes

2 likes

En vanaf vandaag ook een week lang 50% korting!

2 likes

Ja vind ik ook! Als ik zelf alleen zou zijn zou ik denk ik maximaal 1€ willen betalen (en zelfs dat is al prijzig als je kijkt naar de kosten van een hele cake).

1 like

Oeh, dit wil ik. Ik heb er gister bij de AH meteen naar gezocht maar ze waren al op denk ik, als ze er waren (was laat).

1 like

Geen nieuw product in de supermarkt maar een vraag waarvan ik dacht dat ik hem hier misschien het beste kon stellen: kun je ergens bij een Nederlandse supermarkt linguine kopen?
Ik heb daar zin in, maar overal hebben ze alleen maar spaghetti of tagliatelle :thinking:
Via internet vind ik een pagina van de Jumbo maar daar hadden ze het dus niet, en bij andere supermarkten kan ik het ook niet vinden? Koopt iemand dat wel eens?

Bij de AH, van De Cecco! Hebben ze ook wel bij de Jumbo toch? Geen idee eigenlijk. Maar deze koop ik altijd.

1 like

Nee ze hebben het hier dus in geen één supermarkt? Snap er niets van.
Wel spaghetti van de merken maar geen linguine.
Daarom vroeg ik me af of iemand het ook echt wel eens kocht

Raar! Hier (klein stadje in de randstad) bij beide AH’s die we hebben wel eens gekocht.

Restje in de kast ook nog haha

2 likes

Heeft iemand die nieuwe vega producten van AH zoals die boneless chicken wings al wel eens daadwerkelijk in de winkel gezien? Ik kan ze echt nergens vinden. Gisteren in de XL geweest, niks. Maar zag ook geen schapetiketten of lege schappen… dus misschien verkopen ze die producten helemaal niet?

1 like

Ik heb die boneless chicken wings al gekocht dus ze het bestaat echt haha

1 like

Ik koop wel eens linguine van Grand Italia gewoon! Bij de AH

Edit: staat ook in de app:

Dan blijf ik zoeken. Waren ze lekker?

1 like