Idk of t nieuw is maar wel lekker
Niet nieuw, maar bedankt voor de review!
Gewoon van de Ap?
Jumbo, appie, plus en coop verkopen het hier
Op de site staat bij de bakkerij van ah alleen nog de triple cookie. Waar is de witte met noten? Hebben jullie die nog in de winkel gezien?
Die heb ik al een hele tijd niet meer gezien
Ik verwacht dat die tijdelijk de plek inneemt van die met speculaas, dat was vorig jaar hier zo met de triple chocolate
@Edin @Eyimfihlo, hopelijk is het tijdelijk. Ik heb dat vorig jaar gemist dat het in de plaats van was.
Heb die witte met noten inderdaad al een tijd niet gezien.
Haha ik dacht even dat dit een gebraden kip was
Volgens mij niet nieuw want ik eet hem al een tijdje maar zooo lekker
Zag toevallig in een proefvideo van Teske dat die veganistisch is mochten vegans hem willen proberen!
Was er nog meer nieuw?
mis 'm ook al een tijdje, alleen bij de AH to go hebben ze hem nog.
Weet niet had een beetje haast en het was mega druk. Maar dit viel me wel gelijk op haha.
Op naar de jumbo🙈
Ah to go heb ik m laatst voor het eerst ontdekt. Dit heb ik echt gemist in mn leven tot nu toe
Tijdje geleden hadden jullie het hier over een product wat smaakte naar de vulling van Kinder Bueno… weet even niet meer precies hoe en wat, maar deze winkel verkoopt dus letterlijk dè vulling van Kinder Bueno in een potje! Dus bij deze voor de liefhebber! (wel reteduur voor 50 gram, maar oké )
Te koop bij https://www.chocolatecookieballs.nl (of te koop in hun winkel in Amsterdam)