Nieuw bij AH. Geprobeerd maar vind de koekjes echt tegenvallen. Droog koekje en proefde totaal geen hazelnootsmaak terug in de vulling.
mijn appie heeft m nog niet (de cheesecake) ;-; echt huilen
Ik hou echt van chips en de combinatie van zoet/zout is geweldig. Ben hier echt benieuwd naar!
Je kan ook vragen bij de bakkerij afdeling of ze er eentje willen bestellen, kun je het bij je eigen appie ophalen, kost niets
Heeft iemand deze cheesecake al geprobeerd? Stond er gisteren mee in mijn handen maar van dichtbij vond ik hem er niet lekker uitzien.
Nog niet erg last van mn huid dus ik stel het even uit had meer melkchocolade verwacht en niet gebakken
Wejooooo die dip koekjes van Jumbo salted caramel zijn tering lekker kutzooi
Niet nieuw maar vandaag voor het eerst gezien en twijfelde, leken me wel erg lekker! Heeft iemand deze al eens gehad?
Ging het hier laatst over TimTams? Ik zag ze bij Jamin vandaag, verschillende smaken. Heb geen idee hoe duur trouwens haha.
Ja ik vond hem wel lekker! Hij had een beetje chocoladevla smaak ofzo vond ik.
Danku! Weet ik dat dit niet wat voor mij is
Aanrader!!! Ik let nu op mn voeding omdat ik wil afvallen maar anders zou ik ze zeker regelmatig eten
Ja tering lekker heb al een zak op, ga t nooit meer kopen
Delicieux folder van de Lidl van de herfst staat er op!
Vind er weinig verassends tussen zitten en veel soorten vlees en stoofpotjes waar ik niks mee heb
Pff echt een tegenvaller die folder van lidl, alleen maar vlees vlees vlees vlees en ohja vlees
Ik waardeer de hoeveelheid soorten paddenstoelen wel, en heb nu al weer zin in de gekarameliseerde ui hummus De pistachespread lijkt me ook wel lekker! Ik vind alleen het grote tekort aan cheesecake problematisch
Heeft iemand die braadpan trouwens?
Ik miste idd ook de cheesecake😅