Zal wel niet nieuw zijn maar zin om te proberen na het eten.
Hahahaha die kat
Nieuw van plus huismerk vleesvervangers
Dat werd tijd ook! Kan me herinneren dat er maanden geleden al een persevent voor was?
Is die uit duitsland anders dan die ze hier in de jumbo verkopen? Ik heb vorige week een flesje geprobeerd in de gewone chocoladesmaak, nou gewoon goor?? Ik heb het niet eens opgedronken, dat maak ik niet vaak mee. Het was zo poederig en nep van smaak ofzo? Het bracht me terug in mijn herinneringen naar gore cambridge dieet shakes.
Heb ik iets fout gedaan? Of is de chocolade heel vies?
Ik heb eigenlijk geen verschil gemerkt. Maar ik heb nog nooit die met chocolade smaak gehad eigenlijk. Ik pak meestal banaan, vanille, pistache-kokos of zo’n tijdelijke seizoenssmaak. Ik las hier dat ze erg zoet werden gevonden en dat zijn ze ook wel. Ik vergelijk het altijd een beetje met een milkshake haha, ik hou der wel van.
Iemand deze al gegeten? Ben vooral benieuwd naar de onderste!
Wow ziet er net echt uit, evht eng
Lekker!!!
Ik vind de bovenste meer op boterhamworst lijken tbh.
Wow deze heb ik nog nooit gezien maar zou op het eerste gezicht in de winkel ook nooit denken dat ze vega zijn haha
Ik ben echt zo’n chaoot soms. Speciaal naar de Jumbo gegaan voor die neppe timtams, kom ik weer naar buiten ZONDER timtams.
Ik heb de pinda (gele) versie hiervan gekocht en hoe basic het idee lijkt, het was echt geweldig. Goeie chocola, lekkere chunks.
Jaaa ik wacht al zo lang op deze. Hij is al een tijdje uit in andere landen. Houd zelf heel erg van zoet/ zout maar ben benieuwd of het lekker is of een soort ouwe sloffe chips.
Ja precies dit. Zoet/zout vind ik normaal ook een goede combi, maar ik vraag me echt af of die chips dan niet vies klef en zacht wordt
Ik moest ook even twee keer kijken want ze lagen gewoon tussen de normale vleeswaren😅