Smaakt dit naar echte banaan of chemisch als in bananen milkshake van de mc, die banaantjes?
Uhm ja goeie haha, ik vind het gewoon naar banaan smaken maar goed ik vind alles met banaansmaak lekker haha.
dit nu aan het eten. in 12 min gebakken in de oven, 180 graden. tussendoor niet gedraaid.
wel lekker hoor, lekker krokant maar beetje weinig smaak. wat ik wel proef is eerder zoetig dan kippig. met een lekker sausje vind ik ze wel echt een aanrader eigenlijk.
8,2/10
Ik vond er ook weinig smaak aan zitten, net een kipnugget met een uitstulping🤭
Omg yes cheesecake!! En hij is vega zie ik in de app dus hopelijk is hij er alvast als ik naar de appie ga straks
Niet nieuw in de supermarkt, maar wel bij de Pindakaaswinkel… deel hem toch maar want volgens mij zijn er wel wat pindakaas liefhebbers hier…
Pindakaas Appeltaart: Met friszoete appelstukjes, rozijnen, kaneel en echte stukjes koekdeeg, gemixt in onze heerlijk smeuïge pindakaas.
Ik ga 'm proberen!
Het klinkt echt niet lekker. Maar aan de andere kant ook weer wel.
Ik ben dus erg benieuwd naar je bevinding!
Ik vind deze ook heel lekker! Juist de simpelheid van het koekje en de chocolade, jum Icm melk ook heel lekker!
Ik had hetzelfde ja haha! Maar m’n nieuwsgierigheid wint en dus ga ik 'm proberen.
dit klinkt super lekker?? ?need (maar ik heb al 4 soorten pindakaas )
Herkenbaar dit en chocopasta…
Bij heel veel nieuwe producten zou ik echt gewoon graag een “sample” willen kunnen kopen
omg ja dat is ook mijn droom. ik heb nu echt heel veel verschillende toppings/broodbeleg omdat ik het zo graag eens wilde proeven maar daarna zit ik vast aan een hele pot?
Wel positief als het lekker uitpakt want dan heb je lekker veel ervan
Geen idee of deze nieuw zijn maar ik vind ze niet lekker. Ze hebben een vieze, muffe nasmaak, een beetje rubber/plastic-achtig bijna? En je proeft ook amper cheesecake, eerder gewoon witte chocolade met misschien heel ver weg een beetje citroen.
Net Skyr met gebakken appel op (zat in mijn good2go pakket) yum! Misschien bestaat het al heel lang, geen idee
Ja die is lekker!
Kon ze niet laten liggen, omdat ze er zo schattig uitzien. Zijn gewoon mini chocolate chip cookies dus kan niet heel veel mee misgaan. 9/10.
Edit: ze zijn van Milka
Ja lekker maar zakje was wel snel leeg hahaha maar zegt misschien meer over mij.