Nee idd, komt niet eens in de buurt van zure matten.
Ik denk dat het puur gewenning is. Ik vind zuur al heel snel HEEL zuur. Net als pittig, ik kan er niet tegen.
De laatste keer dat ik zure matjes at hingen de vellen aan mijn gehemelte te bungelen haha.
Ik heb allebei de smaken gekocht en net getest:
Ik vind de slated karamel lekkerder dan de gewone chocola. Het is echt een lekker koekje, maar toch geen timtam. Hij is minder zacht/romig van binnen vooral. Maar alsnog een 7,5 en de gewone chocola een 6,5.
Met thee erdoor veranderen ze allebei direct in een heel zachte chocola overal in je mond. Ik vind persoonlijk de gewone chocola lekkerder smelten dan de Carmel, die wordt me echt te zoet als ie vloeibaar is. Vind de gewone chocola met thee een 8 en de caramel het zelfde als niet vloeibaar: een 7,5
Goeie koekjes wel dus, maar geen echte timtams helaas. Maar ze zijn prima en geloof ik maar €2 voor 11 koekjes dus cheap. Zou zelf de gewone chocola nog eens kopen denk ik.
Oh ja ik heb ooit maar één keer timtams gehad, maar dat is zo lang geleden dat ik me de smaak niet meer zo goed herinner. Maar vind deze in ieder geval erg lekker.
Ik heb de gewone chocola versie ook meegenomen trouwens, maar die moet ik nog testen. Als er iets nieuw is dat me lekker lijkt verander ik blijkbaar in een soort Pokémon trainer “gotta catch 'em all”
Same!
Kom niet eens bij de jumbo normaal, maar moest ze testen
Heel benieuwd! Stuk goedkoper dan Bolletje, heb ik gister laten staan voor €3,50…
Ik vind ze wel lekker. Heb die van bolletje nog nooit gehad dus kan niet vergelijken helaas, maar ze zijn heel crunchy, de chocola is lekker en de kokos past er goed bij maar is niet té overheersend. Zou ze zeker nog eens halen
Die bolletje kokos… mygod, wat heb ik mij daar rond aan gegeten. Vind ze echt het lekkerste ooit. Ik denk dat ik ook wel 10 zakjes na Sinterklaas nog thuis had. Ik heb me voorgenomen dit jaar geen pepernoten te kopen, ben heel veel aangekomen dankzij de bolletje kokos afgelopen winter en lente.
Oeh met kletskop lijkt me lekker maar dit zijn toch van die dikke repen waar je je vullingen op kapot kan bijten? Eet om die reden ook nooit Tony’s Chocolonely :+
Volgens mij zijn Delicata repen juist heel dun!
Die witte met vlierbloesem lijkt mij wel interessant .
Ja, die van 180g hebben inderdaad wel de dikte van een Tony’s chocolonely reep.
Die gerookte amandel cranberry reep onderin is vgm wel een normale/dunne chocolade reep.
Jammer
Oeh, puur sinaasappel lijkt me lekker! Die gaat op het lijstje.
Goh ik zat net te denken: wanneer komt er nou eens een karamel zeezout chocoladereep op de markt
Die vind ik ook echt ontzettend lekker maar die red velvet pepernoten daarentegen zijn ontzettend smerig omdat ze super chemisch smaken.
Ik weet niet zeker of dit nieuw is, maar heeft iemand dit al geproefd? Ik heb hem toch laten liggen maar ze hadden ook andere smaken zoals pistache, strawberry milk en normale chocomel
Müllermilch is zooo lekker. Ik neem altijd een flesje mee wanneer ik boodschappen doe in Duitsland. Die pistache is echt mijn favoriet, maar die macadamia is ook erg lekker. Jammer dat ze vrij weinig smaken hier in NL hebben.
Ik heb deze geprobeerd en pistache maar vond het allebei mwah, veel te zoet. Deze wel lekkerder dan pistache