Kan iemand even zeggen dat deze ranzig is en ik hem niet hoef te proberen?
Ik vind die echt top
Ik vond hem wel lekker, maar zou hem niet zo snel nog eens kopen. Dan vind ik die Milka reep met vloeibare caramel lekkerder. Vond dat deze cote dor een rare nasmaak had
Ik vind deze niet zo lekker, serieus. Rare nasmaak
Ik vond hem oke, maar zou hem niet nog een keer kopen. Die karamel en praliné vermengen een beetje, waardoor je van allebei niet echt de ervaring hebt.
Ik vond hem wel echt ranzig.
Als je chocola met vloeibare karamel zoekt zou ik die van aldi eens proberen! Van chateau.
Ik vond deze ook echt goor. Die chocolade van bon bon bloc heeft een nare nasmaak
Ja ! Of die van Milka (bij Nettorama en in Duitsland verkopen ze ook Milka met vloeibare karamel)
Haha oke thanks iedereen! Heb het kunnen weerstaan door jullie geweldige reacties!
Ja bon bon bloc heeft altijd een gekke nasmaak, net als Tony’s en milka
Dat valt mij dus nooit op Welke chocola vind jij dan geen rare nasmaak hebben?
Oeh deze is zo lekker.
Het huismerk van de appie! En het huismerk van de plus. Verder neem ik niet zo vaak chocola eigenlijk… omdat ik elke keer bang ben voor die nasmaak ook hahaha
Ik vond het niet meevallen, echt precies zo zuur als een zuur matje, vooral als je dooreet. Had een hele zere bek.
Vind de chocoladerepen van de Aldi zelf het lekkerst. Goddelijke chocola <3
Echt gek hoe smaak verschilt, want ik weet niet of jullie ooit zuur snoep of de echte zure mat pepernoten op hebben. Deze zijn echt bij lange na niet zo zuur. Het heeft een zuurtje door het aardbeienpoeder, licht en fris, meer van verse aardbei dan chemische.
Vind het verder niks met red velvet te maken hebben, want aardbei. Ik vond ze verder wel verslavend eigenlijk, heb ook heel de zak op en mijn mond was echt prima. Niet als ik echt iets zuurs eet, zoals een zak zure matjes (been there)
Jammer dat ik geen Aldi of Plus in de buurt heb, maar nu ga ik die van AH eigen merk wel een keer proberen!
Ik heb net deze meegenomen en meteen geprobeerd in de auto. Die dingen zijn geweldig! Je proeft echt de caramel en een beetje zout. Heb ze alleen nog niet icm met drinken geprobeerd zoals bij timtams hoort. Misschien straks nog met chocomel. Met koffie lijkt me eigenlijk niet zo’n succes.
oooh ik ga deze vandaag nog halen. Als deze lijken op timtams, dan is er een klein stukje van de wereld weer op orde