Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik vind ze zelf heel zuur. Vond ze eerder zure matten-achtig

1 like

Oeh bah dat klinkt echt smerig :joy::pleading_face:

Ik heb het niet meegenomen (ja echt ik heb geen koekjes gekocht :scream:) maar ben benieuwd naar review van iemand anders haha. Ik zocht eigenlijk BN koekjes maar kon ze niet vinden.

1 like

3 likes

Ze horen zurig want red velvet is toch met creamcheese vulling, dat is zurig.

Maar het valt echt wel mee, ze smaken alleen naar aardbei. Ik vond ze heel lekker.

2 likes

Oeh dit lijkt me best lekker. Maar wat kun je hier op doen? Gehakt of kip met salsa en banaan/mango lijkt me niet zo’n topper :thinking:

Nutella :joy: hahah met iets anders lijkt het mij echt niet lekker.

4 likes

@Karl_Lagerfeld ik haalde er geen aardbei uit, wel zure ellende die ik niet had verwacht (ook al hoort het misschien wel)

Stond te twijfelen tussen die en de kokospepernoten van vorig jaar, wou dat ik die had gehaald

1 like

Mango lijkt me wel goed werken met Indiaas (mangochutney en mangocurry zijn ook een ding) maar banaan zie ik ook niet zo nee

2 likes

Oh ja dat inderdaad wel. Ik maak ook vaak krokante kip met mangosaus dus dat zou ook nog kunnen. Al lijkt het me wel heel zoet zo in een wrap

1 like

Dit is een aanrader. Ik heb het wat kleiner gesneden en geroerbakt met ui, champignons, broccoli, mie en een saus van sojasaus, gember, knoflook, bruine suiker en honing. Echt een prima combinatie en die rund stukjes zijn hartstikke lekker!

8 likes

Vroeg ik me dus ook af wat je er op kunt doen! :sweat_smile:

Misschien iets van banaan of aardbei met nutella/pindakaas/karamel? Of naturel zuivelspread/creamcheese met suiker en kaneel?

1 like

jaaa quesedilla met nutella :drooling_face: Ik maakte dat echt vaak toen Lidl delixcieus die banaan tortillas had.

3 likes

Denk dat je op die banaan wel iets van zuurkool kan doen met bijvoorbeeld gehakt en een uitje. Tenminste, wij eten stamppot zuurkool altijd met banaan, gehakt, ui en aardappel en ik gok dat die combinatie ook wel werkt op zo’n tortilla.

3 likes

Ik heb vandaag de nieuwe Lonka fudge speculaas geprobeerd, maar vond hem niet zo… Een beetje te bitter

Hoewel de vernieuwde vegetarische producten van de Jumbo hier de laatste tijd niet echt in de smaak vielen, heb ik me er toch aan gewaagd en de vegetarische gyros geprobeerd. Nog nooit gehad (kom eigenlijk nooit bij de Jumbo) dus eigenlijk geen idee of deze ook nieuw/vernieuwd is, maar vond hem erg lekker!

2 likes

Vanavond de vegan Gordon Bleu en Boneless Wings proberen van de Appie😇 ik ben benieuwd

2 likes

Ik ben gelukkig😍 nu nog afblijven🤭

Vond de Boneless Wings eigenlijk gewoon naar nuggets smaken met een uitstulping eraan :sweat_smile: niet veel smaak aan.

De Gordon Bleu smaakte gewoon naar een schnitzel met ook niet zoveel smaak. Ik proef geen “kaas” en ook geen “ham”. Hij is wel stevig.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar😅