Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb de mojito al een tijdje! Niet het echt vergelijkbaar met de cocktail, maar met die warme dagen van de zomer met flink wat ijs en limoen wel lekker.

1 like

Ik heb de pina colada ook al een tijdje haha. Doet me denken en m’n favo drankje uit de us (bai kokos ananas), dus ik vind het heel geslaagd. Maar echt pina colada feeling is het niet

2 likes

Die mojito is lekker als het warm is ja! Een vriendin vond hem met een scheutje rum ook lekker, dat heb ik zelf niet getest :stuck_out_tongue:

1 like

Scheutje maar?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Pina colada is lekker! Niet heel fris, iets meer zoetig maar dat had ik wel verwacht. Ook lekker met Malibu :yum:

1 like

4 likes

1 like

Die zijn lekker! Blijven alleen wel zacht.

1 like

Heeft iemand deze al geprobeerd? Ziet eruit als een lekkere dip voor buigels

3 likes

Ik vind hem mwha. Hij is best zoet, wat logisch is, maar er had van mij meer spice in gemogen!

1 like

Vond hem ook erg zoet, niet spicy!

1 like

Ik heb me gisteren nog misselijk gegeten aan een soortgelijke dip met chips haha. Een bakje roomkaas mengen met een flinke scheut sriracha, dragon en peper en zout. Super lekker! Je kan eventueel ook rode peper fijn hakken, maar sriracha is een snelle versie haha.

4 likes

Ik heb gisteren die vegan boneless chicken wings van de AH op, maar vond ze niet heel bijzonder. Ik had ze gemarineerd in BBQ saus en hot sauce, en gebakken in de pan. Van zichzelf smaken ze niet echt naar iets, iig niet zoals die Vivera Krokante Kipschnitzel die echt naar kip smaakt. De vorm en structuur van de wings vond ik wel fijn, je kan er goed mee dippen, en ze vallen niet uit elkaar ofzo.

5 likes

Heb je ze dan met paneerlaag en al gemarineerd? Ze hebben toch zo’n krokant laagje?

Ja, het is niet echt een overduidelijk krokant laagje. Niet zoals een schnitzel ofzo. De marinade trekt er ook niet echt in, maar anders waren ze wel heel saai geweest qua smaak.

1 like

18 likes

dit had ik niet moeten zien. Gelukkig kom ik nooit bij Jumbo

1 like

Jumbo eigen merk is heerlijk! Zonder stukjes

Edit: oh zie dat ik reageer op een drie dagen oude post haha, maar huismerk Jumbo smaakt als een danoontje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Neppe timtams denk ik! Lekker :smile:

3 likes

Heeft iemand die red velvet pepernoten al gehad? Zag ze liggen maar ben even uit de pepernoot sferen door dit weer