Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik ga dit NU bestellen BRB

1 like

Smaken verschillen maar ik vind TimTams echt extreem overschat. Zo zoet.
Wel een matig tot ok chocoladekoekje verder maar wat een teleurstelling was dat.

(en ja ik heb ook de dark, double coat en chewey caramel geprobeerd, ik wilde het echt zo geweldig vinden als iedereen altijd voorspiegelde. Maar nee)

2 likes

6 likes

Ik wil ze ook😭 waarom hier in geen enkele appie te vinden?

Oh wow dit kan wel eens een favoriet worden, ik ga morgen meteen checken.

1 like

Oh nice thanks!

Maar de belangrijkste vraag is: is dit met of zonder stukjes?

3 likes

Bedoel je de bananenkwark van mona? Die heb ik hier, nu je het zegt, ook al lang niet meer gezien eigenlijk. Zie dat hij wel nog op de site van de appie staat. Misschien daar dan?
Ik snap ook niet zo goed wie stukjes in kwark heeft bedacht. Behalve chocoladestukjes en toen die speculaas en tompouce van danio hoef ik daar echt niks in. Oh en kersen, dat is nog wel te doen. Maar de rest…nope

1 like

Jumbo huismerk heeft toch ook bananenkwark?:see_no_evil:

Volgens mij blijven de oude maaltijdpakketten ook bij de appie, de nieuwe (met gesneden groente) liggen in de koelkast en de oude waar ze altijd lagen bij ons! zou super zijn want die haal ik best vaak :grin:

2 likes

Nee hoor, je hoort wel de hoekjes eraf te bijten!

2 likes

Ze hadden deze tampons bij mijn jumbo! Had ik al eens gezien bij boots in Londen. Sorry ik ben echt een makkelijk marketingtarget dud ik vind dit helemaal leuk. Ook fijn dat er twee maten in zitten.

20 likes

Oh enig! Ik gebruik de maandverbandjes hiervan

Door de verpakking dacht ik dat je een bak ijs vasthad :sweat_smile:

17 likes

Ik voel me bedrogen, hij heet helemaal niet Gordon bleu

32 likes

Ik vond hem verder ook geen succes :pensive: een beetje zoetig ofzo.

He verdorie, ik had goede hoop

Nouu wat een teleurstelling! Had graag een rechtzaak tussen Gordon en de Appie gezien

2 likes

:joy:

1 like