Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Maar elke keer als iemand zegt dat chocolade en sinasappel niet lekker is, of chocolade en munt, zijn er wel mensen die het wel lekker vinden.

Wat heeft het ook voor toegevoegde waarde om het te benoemen dat JIJ het vies vindt? Laat mensen lekker in hun waarde met wat ze lekker vinden, niemand dwingt je om het te eten. Ga vooral naar de supermarkt en koop nooit chocolade met sinaasappel. Dat doe ik ook met slagroom en chocolade ijs.

Ik kan er zo slecht tegen dat mensen continue moeten benoemen dat zij iets vies vinden. Prop ik het in je mond? Nee. Laat het dan gewoon

40 likes

Ja die groene vond ik superlekker!!! Koud met ijs jammie

Het is niet zo serieus bedoeld en het is maar eten. Ga er dan gewoon niet op in als het je zo dwars zit.
Waarom mag je wel zeggen dat de nieuwe kruidnoten of frikandelvlaai niet lekker zijn, maar over chocola en fruit niet? Is gewoon een lekker discussiedingetje en waarmee je mensen kan stangen. Het is zondag, ik verveel me. Gun me m’n lolletje even

5 likes

Joh maak er anders een heel punt van :joy: Zo serieus is t allemaal niet bedoelt weer.

1 like

Als je iets proeft en dan vind je het vies, helemaal prima. Maar zonder reden je mening geven omdat iemand anders iets lekker vind, vind ik dan weer onnodig.

Jullie nemen dit trouwens ook wel serieus he, volgens mij is het niet “mening geven” dat het probleem is, maar de polariserende smaak combinatie van sinaasappel en chocolade :joy: (en ja die verdedigd ik tot in mijn graf!!! :joy:)

Oh gelukkig! Dat is goed om te horen. Ik heb inderdaad ook de groene. Twijfelde ook nog over de geel/oranje maar weet niet of ik dat nu nog aandurf haha

Haha nee iets IS niet vies, jij vindt het gewoon niet lekker. Tenzij je als een kleuter wilt praten.

2 likes

Prima toch

Ik was echt helemaal excited dat er super veel nieuwe berichten over nieuwe producten waren
 is het een stomme discussie.

9 likes

Zag dat ze bij Jumbo pakketjes hebben voor broodje warm vlees. Ze hebben verschillende soorten. Heb gister die met spek en ketjapsaus meegenomen. In dat pakketje zit vlees en saus en het broodje moet je er dan zelf los bij kopen. Was wel lekker, alleen die ketjapsaus was zo dun, dat het aan alle kanten van mn broodje afliep. 7/10.

Heb de red velvet pepernoten ook geproefd. Zijn echt superlekker, smaakt alleen niet echt naar red velvet. Er zit een laagje witte chocolade omheen met wat gezoete aardbeipoeder wat eigenlijk gewoon zurig smaakt. Zakje was toch zo leeg 8/10.

Net de nieuwe boneless wings van de appie klaargemaakt op de bbq! Lekkerrrrrr

6 likes

Ik vind die met grillworst lekker maar volgens mij is die recent omgeruild voor knakworsten. :pleading_face:

1 like

Ja laat me gewoon, zonder een heel essay te schrijven, zeggen dat Pim’s viesss zijn :rage:

3 likes

Ik moest ff googlen. Maar waarom moet je dat zo gebruiken dan?! Ziet eruit als een normaal chocoladecakeje.

Nee Pims zijn lekker.

EN NU WIL IK ALLE NIEUWE PRODUCTEN ZIEN

4 likes

Omg noooooo Tim Tam’s een normaal chocoladecakeje noemen :sob:. @Oprah sta je me bij? Je moet het echt in 1 keer in je mond doen dan en dan heb je echt een soort van vloeibare chocolade explosie in je mond, het is ZO lekker.

5 likes

Ik wil dit en ik moet dit.

Haha nee ik weet niet hoe ze smaken, ze zien eruit als normaal. Maar die beschrijving van hoe ze hem moest eten snap ik dus niet. Ze moest de hoekjes eraf bijten en de thee dóór het koekje opslurpen? Wat is dat nou.

Dat moet niet, dat kan.

Dat heet een timtam slam, je bijt alleen de twee smalle kanten ervanaf, niet de hoeken. Je kan het dan als een rietje gebruiken zeg maar. Bij thee of koffie smelt het koekje dan in je mond.

Je hebt ze in 40 smaken ofzo, maar in Nederland kan je meestal alleen classic en de double vinden. Persoonlijk vind ik die met Turks fruit fantastisch of de witte of de caramel. Ik eet ze meestal gewoon koud en dan is het een heerlijk zacht maar toch knapperig koekje. Als je ze in Nederland vindt/bestelt zijn ze wel echt te duur.

2 likes

Ja!!! Omg
 terwijl ik ze eig niet mag hebben, maar djuuuuu.

En sinds gister zijn al m’n amigo’s weer in Europa :sob: