Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Jahaaaaaa chocomix glutenvrij finally! Dankjewel voor het delen :slight_smile:

Volgens mij zijn deze nieuw? Heb ze eigenlijk nog niet eerder gezien. Vind ze in ieder geval erg lekker. Smaakt naar van die goedkope kauwgom (die waar je vroeger tattoos of stickers bij kreeg) maar dan met mint erdoor waardoor het een stuk frisser smaakt.
Alleen wel wennen dat je dit wel door mag slikken haha want de smaak is dus echt als de kauwgom versie.

3 likes

Iemand deze al eens geprobeerd? Nieuw bij mijn AH in ieder geval…
Moest lachen om hoe ze dit noemen. :joy:

8 likes

Oh dit wil ik proeven! Hoop snel dat de trend naar NL komt dan. Vegan Magnum wordt ook van erwten gemaakt en is ook lekker.

1 like

Dit smaakt best wel naar ritter sport marsepein en dat hebben ze wel in nlse supermarkten!

1 like

Net gekocht bij de Hema, volgens mij heel populair want er lagen er niet meer zoveel van. Hoop dat ze een beetje smaken als die pumpkin spice kruidnoten van 3 jaar geleden!

6 likes

Ik snap echt niet hoe je rustig een foto kan maken, tekst er onder schrijft hoe benieuwd je bent naar de smaak en het vervolgens niet direct proeft :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

11 likes

Hahahaha, misschien komt het door die zak yoghurt pepernoten die ik net helemaal leeg heb :joy:

1 like

Ja dat ken ik hoor, maar dit is een totaal ander product.

Ik ben benieuwd naar je review!
3 jaar geleden was ik een weekendje weg in Middelburg en kocht ik precies die pumpkin spice kruidnootjes waar je het over hebt. Vond die toen erg lekker.

Gekocht bij de Duitse aldi, super lekker!

12 likes

0147944cd659f3ebfae30a3f84877612
Eeeeeeeew neeee Pim’s zijn vies!

11 likes

Ja! Die gewone heb ik ook meegenomen, zo lekker :heart_eyes:

Vind jij*

1 like

Maar ook echt🙈

Hmmm niet volgens de 20.000 polls die hier al over gehouden zijn

chocola/sinaasappel. Goorste combinatie ever.

21 likes

Dat vind jij /s

Maar echt

Eens :sweat_smile: en mint en chocolade, cranberry en chocolade gewoon niet doen

2 likes

Beetje late to the party. Maar wie heeft dit bedacht joh? Klonk heel lekker, maar zit echt een rare nasmaak aan waardoor je er het liefst nog iets anders achteraan drinkt om dat weg te krijgen. Heb ook nog een pak met groene thee, hoop dat die beter is, want dit is echt een deceptie eerste klas