Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb die net ook voor het eerst gezien, heb de chili sin carne meegenomen! Ben heel benieuwd :yum:
Ging eigenlijk voor alle nieuwe vega dingen van de Albert Heijn, maar de mijne had alleen nog maar de tofu schnitzel en de mini groenteburgers :frowning:

1 like

Haha, ik ging ook voor die nieuwe vega dingen :grin: Wilde de vega mini frikandel, maar die waren er niet :face_with_raised_eyebrow: Heb die boneless wings meegenomen; ben benieuwd :star_struck:

3 likes

Benieuwd naar je review​:innocent:, die waren hier noh niet :frowning:

1 like

Ja die bovenste mis ik ook, die van vroeger

1 like

Ik zag deze ook ineens op de app staan, ben echt benieuwd of het iets wegheeft van omelet haha.

2 likes

Mijn appie heeft al een aantal van die nieuwe vega dingen! Ik ben wel geïntrigeerd door deze:

Ga daar binnenkort een soort beef & broccoli noodles mee maken denk ik.

4 likes

Ik zag vandaag een review langskomen:

2 likes

Ook weer 3 nieuwe verspakketten bij de AH. Zijn er hier mensen die geregeld zo’n verspakket kopen? Ik doe het af en toe wel!

1 like

Ja meestal de goulash soep haha. Die valt hier erg in de smaak

1 like

Ik ben sowieso niet zo van de pakjes en zakjes maar ik vind dit ook wel echt heel duur voor wat wokgroenten, een zakje saus en een beetje rijst/noodles.

2 likes

10 likes

Nogal een prijsverschil voor het nieuwe verspakket Madras. En ook minder inhoud.
Het “oude” pakket heb ik vaker gekocht en vond ik erg lekker.

Nou inderdaad wat een prijsverschil :face_with_raised_eyebrow:

Ja ik ook! Vraag me af of je dit een beetje kan ‘stoven’.

Bij de productomschrijving staat van wel, dus wie weet? Zal wel niet zo lang moeten/kunnen als echt vlees, maar wel een goed idee, misschien eens een rendang proberen of een vega stoofvlees met friet maken!

1 like

Ohh kijk, hij bevalt dus goed! Maar zie nu op de foto inderdaad hoe dik het wel niet is😂 het is net een burger

@Kurisu heb jij deze al op? Ik heb ze vandaag gekocht in Duitsland bij Edeka, heb niet heel hoge verwachtingen maar ben wel benieuwd!

afbeelding

2 likes

Nee, maar love it dat je aan me denkt!
Deze bevatten collageen. Ik eet vegetarisch, dus helaas zal ik ze nooit proeven :pensive:

Weet iemand of ze bij de deen groentewraps verkopen? Ze hadden bij de lidl ooit wortel en biet maar dat was tijdelijk :woman_shrugging::woman_shrugging:

Hebben ze de nieuwe van Knorr niet?