Wejoooo rendang is me favo
O m g
inderdaad
Omg ik heb deze gelijk bij mijn bestelling voor morgen gedaan!
Helemaal los gaan in de appie!
wajoooo zoiets heb ik echt nog nooit vega gezien
was vandaag nog in de ah maar ze hadden de vegandel niet helaas, had ook niet anders verwacht omdat ze echt een mini gedeelte vega hebben maar toch jammer
Wanneer zijn deze er?
Oh deze wou ik net komen posten! Zijn idd erg lekker,bij Van Delft hebben ze deze al een aantal jaar en echt één van mijn favo.Zullen hoogstwaarschijnlijk uit dezelfde fabriek/zelfde leverancier komen dus zal vast net zo lekker zijn.
Ik heb ze vandaag gekocht en vanavond gaan ze in de oven.Ben heel benieuwd!!
Dat weet ik niet dat zal per filiaal verschillen😅
Lijkt mij ook geweldig maarre die naam… “boneless wings” stond nou vroeger nooit bij de Kfc of Maccie om een portie Boneless wings te bestellen
Ik ben ook bang dat het tegen valt😅
Ik vond deze wel oke, het ziet er uit als een saai koekje maar ik vond de vulling romig smaken… ik heb het los gekocht bij de Turkse supermarkt voor maar 80 cent, was dus geen probleem als het niet lekker zou smaken
Oke ik weet niet of dit helemaal het juiste topic is, want ik ben juist op zoek naar iets. Het gaat om aardappelkroketjes
Ik ben op zoek naar aardappelkroketjes met echt romige puree erin, en een korst waar je duidelijk de paneerkruimels ziet. Ik vind die echt anders smaken en veel lekkerder dan bijv. de bekende van Aviko! In het buitenland at ik ze en laatst toevallig bij een restaurant hier in Nederland, maar heb ze nog niet kunnen vinden in de winkel! Heeft iemand aanraders? Zelf maken geeft waarschijnlijk het goede resultaat maar daar heb ik echt geen zin in haha
In de spoiler wat ik bedoel
Verse aardappelkroketjes kopen in de supermarkt? Die voldoen vaak wel aan je beschrijving, wel iets prijziger.
Misschien deze van McCain? Volgens mij zijn deze alleen te krijgen bij de Makro/Sligro, denk dat je daar meer kans hebt om te slagen.
Ja dit is dus niet in een Nederlandse supermarkt maar melk van erwten is hier nieuw
Ennnn het is lekker! Ziet er uit zoals koeienmelk (wit) en het smaakt een beetje notig, lekker! Chill ook dat er calcium en vitamines aan toegevoegd zijn. Would buy again